کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویندوز 10 به رایگان در اختیار کاربران نسخه‌های تقلبی قدیمی‌تر قرار نمی گیرد

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1394 ساعت 14:02

ایتنا- استفاده از ویندوزهای تقلبی دردسرهای برای مایکروسافت ایجاد کرده است.




مایکروسافت اعلام کرده که اگر چه استفاده از ویندوز 10 رایگان است، اما قرار نیست این نسخه برای همگان رایگان باشد.


به گزارش ایتنا از فارس، رایانه‌هایی که نسخه اصیل و غیرتقلبی ویندوز 10 بر روی آنها نصب نشده باشد نمی‌توانند به رایگان به تازه‌ترین نسخه ویندوز مهاجرت کنند.

تری میرسون مدیر واحد ویندوز مایکروسافت ضمن اعلام این خبر هرگونه گمانه‌زنی در مورد امکان استفاده از ویندوزهای تقلبی برای به روزرسانی این سیستم‌عامل و انتقال به ویندوز 10 را رد کرده است.

البته برخی کاربران از این شکایت دارند که از ویندوزهای اصل همراه با شماره لیسانس درست استفاده می‌کنند، اما مایکروسافت به اشتباه ویندوز آنها را تقلبی دانسته و اجازه به روزرسانی نمی‌دهد.

در مواردی نیز بعد از خرید رایانه‌های جدید، شرکت‌های سازنده ویندوزهای خود را به درستی بر روی آنها نصب کرده و خریداران را به دردسر می‌اندازند.

استفاده از ویندوزهای تقلبی در کشورهای بزرگی مانند چین مشکلات فراوانی برای مایکروسافت ایجاد کرده، زیرا این کار به یک رویه عادی مبدل شده است.

با این حال مایکروسافت که خود را قربانی استفاده از کپی‌های تقلبی ویندوز می‌داند می‌گوید از سخت گیری‌های خود در این زمینه نمی‌کاهد و کاربران ویندوزهای تقلبی قطعا از استفاده از ویندوز 10 محروم خواهند ماند.


کد مطلب: 36097

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36097/ویندوز-10-رایگان-اختیار-کاربران-نسخه-های-تقلبی-قدیمی-تر-قرار-نمی-گیرد

ايتنا
  https://www.itna.ir