۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
کاریارارقام اعلام کرد:

برگزاری دوره تخصصی SOC

ایتنا - در این ابتدا وضعیت فعلی امنیت و تهدیدات پیش رو را مرور کرده سپس به بررسی ساختار مرکز عملیات امنیت، معماری امنیت شبکه و مکانیزم‌های مانیتورنگ امنیت پرداخته می‌شود.
برگزاری دوره تخصصی SOC


دوره فشرده فوق تخصصی SOC خردادماه ۹۴ به همت کاریارارقام طی یک هفته برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا، کاريارارقام به عنوان ارائه دهنده راه حل‌هاي جامع و نوين امنيتي، با توجه به راه‌اندازی SOC در بانک‌ها و عدم وجود مهارت کافی برای آنالیز شبکه توسط نیروهای انسانی فعال در این حوزه، خردادماه جاری اقدام به برگزاری دوره فوق تخصصی طراحی و پیاده سازی مراکز عملیات امنیت (SOC) بر اساس دو دوره نظارت مداوم بر امنیت شبکه (SANS511) و آنالیز نفوذ و ترافیک (SANS۵۰۳) به مدت یک هفته و به‌صورت فشرده می‌کند.

امروزه با پیچیده‌تر شدن حملات سایبری و ظهور بدافزارهای پیشرفته و تهدیدات جدید، راهکارهای امنیتی قدیم دیگر پاسخگوی نیاز سازمان‌ها نیست.
از این رو، نیاز به طراحی و پیاده سازی مراکز عملیات امنیت (SOC) و همچنین تربیت نیروی متخصص برای تحلیل رخدادهای امنیتی و پاسخ به آنها بیش از پیش احساس می‌شود.

در این دوره که ترکیبی از دو دوره پیشرفته موسسه SANS است، ابتدا وضعیت فعلی امنیت و تهدیدات پیش رو را مرور کرده سپس به بررسی ساختار مرکز عملیات امنیت، معماری امنیت شبکه و مکانیزم‌های مانیتورنگ امنیت پرداخته می‌شود.
آشنایی با اجزای مرکز عملیات امنیت و سیستم‌های مرتبط از جمله IDS، NSM و SIEM، کسب دانش کاملی از IDS و کاربرد این دانش برای مدیریت IDS و تشریح روش‌های کار IDS، تحلیل IDS و انجام کار در محیط هایی مثل SOC,CERT، شناسایی حملات پیچیده شبکه را با استفاده از انواع log ها و تشریح این حملات و فعالیت در محیط‌هایی از قبیل SOC و CERT به صورت حرفه‌ای، شناسایی و تحلیل حملات پیچیده سایبری با استفاده از تحلیل ترافیک شبکه و Logو نیز کسب دانش و مهارت لازم برای کار در محیط‌هایی از جمله مراکز SOC و CERTاز جمله اهداف این دوره است که دانشجویان طی گذراندن این دوره با آن آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر از ساير دوره‌هاي آموزشي به سايت www.cdigit.com مراجعه کنند.

شایان ذکر است مرکز آموزش کاریار ارقام(cdigit.com) ضمن داشتن گواهی‌نامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌کند.
 
کد مطلب: 36090
نام شما
آدرس ايميل شما


نوید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
توی کنفرانس خبری سال قبل یک استادی را آوره بودند که بسیار قوی بود.اگر همان استاد تدریس کنه من حتما شرکت می کنم.
علی محبی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
اسم استاد آقای مستمع بود من با ایشان کلاس داشتم استاد بسیار قوی بود اگز ایشان تدریس کنند حتما باید تو این کلاس شرکت کرد من افتخار می کنم که شاگرد ایشان بودم
من
feedback
United States
خداییش خود مدرسه این کامنت رو گذاشته، حاضرم شرط ببندم:)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام