۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷

ابزار جدید آمازون برای یادگیری آسان خدمات پردازش ابری

ایتنا - سیستم AWS Educate یک برنامه جامع محسوب می‌شود که فناوری‌های ابری را به کلاس‌های درس می‌آورد.
ابزار جدید آمازون برای یادگیری آسان خدمات پردازش ابری


شرکت آمازون سرویس جدیدی با نام AWS Educate معرفی کرد تا از این طریق بتواند سرعت آموزش و یادگیری فناوری پردازش ابری در کلاس‌های درس را افزایش دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت در بیانیه خود توضیح داد که قابلیت جدید برای اساتید و دانشجویانی کاربرد دارد که قصد دارند در حوزه خدمات ابری فعالیت کنند و نحوه استفاده از امکانات ارائه شده در این زمینه را بیاموزند.

سیستم‌های پردازش ابری به سرعت در حال گسترش هستند و چشم‌اندازهای جدید پیش‌روی فضاهای کاری مدرن ارائه کرده‌اند.
خدمات ابری می‌توانند در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات، بازیابی داده‌ها پس از وقوع خرابی سیستم، تحلیل داده و... مورد استفاده قرار بگیرند و برخی منابع سازمانی از جمله زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات(IaaS) را برون‌سپاری کنند.

 

اما به هر حال باید توجه داشت این قابلیت‌ها تنها در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یک متخصص خدمات ابری در سازمان حضور داشته باشد و مهارت کافی برای به‌کارگیری این خدمات را آموخته باشد.
بر این اساس شرکت آمازون با عرضه AWS Educate تصمیم گرفته است آموزش خدمات ابری به افراد علاقه‌مند را سرعت بخشد و یادگیری خدمات ابری را آسان‌تر کند.

سیستم AWS Educate یک برنامه جامع محسوب می‌شود که فناوری‌های ابری را به کلاس‌های درس می‌آورد و به دانشجویان امکان می‌دهد پیش از آنکه وارد محیط کاری شوند، به صورت عملی استفاده از ابزارهای مختلف را تجربه کنند.
 
کد مطلب: 36053
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام