کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعت نگین دار سامسونگ در پاسخ به اپل عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس , 23 ارديبهشت 1394 ساعت 15:37

ایتنا- یکی از مزایای ساعت هوشمند سامسونگ این است که نیازی به لمس صفحه کوچک ساعت برای باز کردن برنامه‌های مختلف نیست.




سامسونگ در تلاش برای ساخت یک ساعت هوشمند گرد و نگین‌دار است تا پاسخی به ساعت اپل داده باشد. این ساعت مجهز به سیستم‌عامل Tizen خود سامسونگ است.


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت امیدوار است برنامه‌نویسان و شرکت‌های ثالث به طراحی برنامه‌های متنوع برای ساعت مذکور علاقه نشان دهند.

از جمله امکانات پیش‌بینی شده برای این ساعت می‌توان به سازگاری با استاندارد نسل دوم تلفن همراه، جی‌پی‌اس، حسگرهای متنوع شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و حسگرهای کنتل ضربان قلب اشاره کرد.

قاب فلزی، نمایشگر 1.65 اینچی با دقت 360 در 360 و تراکم پیکسلی 305ppi و یک حلقه خاص گرد به دور ساعت برخی از ویژگی‌های خاص این ساعت است.

حلقه مذکور که بر روی آن حروف مختلف الفبای انگلیسی حک شده، به کاربران امکان انتخاب برنامه‌ها و فهرست‌های مختلف را می‌دهد تا آنها بتوانند به سرعت به عکس‌ها، قابلیت تنظیم صدا شماره‌ها و نقشه دسترسی یابند.

مزیت این کار آن است که دیگر نیازی به لمس صفحه کوچک ساعت برای باز کردن برنامه‌های مختلف وجود ندارد.

در مقام مقایسه باید گفت که ساعت‌های اندرویدی به طور کامل به طور لمسی و با تنها یک دکمه کنترل می‌شوند و امکان افزودن رابط‌های کاربری جدید به سبک سامسونگ به آنها وجود ندارد. هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این ساعت اعلام نشده است.


کد مطلب: 36043

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36043/ساعت-نگین-دار-سامسونگ-پاسخ-اپل-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir