۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

معرفی چارچوب نرم‌افزاری جدید مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Dart

ایتنا - لازم به ذکر است کلیه ابزارهایی که مبتنی بر چارچوب نرم‌افزاری Sky ساخته می‌شوند با سیستم HTTP سازگارند.
معرفی چارچوب نرم‌افزاری جدید مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Dart


گروهی از مهندسان گوگل در کنفرانس اخیر Dart Developer Summit چارچوب نرم‌افزاری غیر-جاوا برای ابزارهای اندرویدی عرضه کردند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از موبایل‌سیراپ، این چارچوب نرم افزاری که مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Dart گوگل ساخته شده است با نام Sky شناخته می‌شود و امکان تولید سریع و کاربردی ابزارهای اندرویدی را برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار فراهم می‌کند.

گروه مهندسان گوگل توضیح دادند که همچنان فعالیت‌های خود را روی سیستم Sky ادامه می‌دهند و امیدوارند زبان برنامه‌نویسی آنها روزی بتواند با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه برای تمام ابزارهای اندرویدی مورد استفاده قرار بگیرد.

این یک هدف بزرگ برای گسترش زبان برنامه‌نویسی گوگل است و باید توجه داشت در حال حاضر بخش اعظم گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در اختیار ندارند.

 

تولید ابزارهای موبایلی مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Dart مزایای دیگری هم به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به تولید محصولاتی برای نمایشگرهای غیر ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد.

لازم به ذکر است کلیه ابزارهایی که مبتنی بر چارچوب نرم‌افزاری Sky ساخته می‌شوند با سیستم HTTP سازگارند و بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که Sky می‌تواند در قالب یک پلتفورم کاربردی و محبوب وارد بازار جهانی شود.
 
کد مطلب: 35975
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
Goodbye Android -Hello Windows 10