کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۲۲۰ هزار خط از کدهای مرورگر Edge مایکروسافت حذف شد

21 ارديبهشت 1394 ساعت 13:11

ایتنا - برای این محصول قابلیت پشتیبانی از فیلترهای DirectX پیش‌بینی شده و مایکروسافت کوشیده است حجم آن را بسیار سبک کند.




از نخستین معرفی مرورگر اینترنتی Edge مایکروسافت که قرار است با ویندوز ۱۰ معرفی شود ۱۰ روز می‌گذرد و غول نرم‌افزاری جهان همچنان جزئیات بیشتری در مورد این محصول منتشر می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این مرورگر اینترنتی جدید که پیش‌تر با نام Project Spartan شناخته می‌شد، نخستین بار در ژانویه امسال معرفی شد و به گفته مدیران مایکروسافت یک پروژه کاملا مجزا از Internet Explorer محسوب می‌شود و امکانات متفاوتی دارد.

مایکروسافت هم‌اکنون اعلام کرده است که مرورگر اینترنتی جدید با دستگاه‌های الکترونیکی کوچک سازگاری ندارد و به عبارت دیگر، زمانی که نخستین نسخه از ویرایش نهایی ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌شود، نسخه موبایلی Edge در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرید.

این مرورگر اینترنتی ابزارهای کنترلی ActivX و Browser Help Objects را شامل می‌شود و اگر کاربر قصد عدم نمایش آگهی‌های تبلیغاتی روی سایت‌های اینترنتی را داشته باشد، باید از روی سیستم‌عامل اقدام کند.

 

شرکت مایکروسافت همچنین توضیح داد که در جریان توسعه مرورگر اینترنتی جدید، بیش از ۲۲۰ هزار خط از کدهای مربوط به EdgeHTML را حذف کرده است و در مقابل قابلیت اجرای Native Adobe Flash و PDF را به آن افزوده است.

این مرورگر اینترنتی همچنین می‌توان از زبان Vector Markup در کنار Scalable Vector Graphics،‌ VBscript و JavaScript پشتیبانی کند.

برای این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از فیلترهای DirectX هم پیش‌بینی شده است و مایکروسافت کوشیده است حجم آن را بسیار سبک کند.
 


کد مطلب: 35950

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35950/۲۲۰-هزار-خط-کدهای-مرورگر-edge-مایکروسافت-حذف

ايتنا
  https://www.itna.ir