۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵

مرورگری سریع و متفاوت مختص اسمارت‌فون‌ها

ایتنا- Dolphin Browser مرورگری است که توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
مرورگری سریع و متفاوت مختص اسمارت‌فون‌ها


مرورگرهای بسیاری برای اسمارت‌فون‌ها تولید و عرضه شده‌اند اما در این میان یک مرورگر به دلیل سرعت و قابلیت‌های متفاوت خود بیش از سایرین محبوب شده است.


به گزارش ایتنا از مهر، اسمارت‌فون‌ها از شکل‌های گذشته خود فاصله گرفته و در حال حاضر، بیشتر فعالیت‌های کاربران با کمک اسمارت‌فون‌ها انجام می‌شود.

فعالیت‌هایی مانند وب گردی، انجام کارهای شخصی، پرداخت صورت حساب‌های بانکی و ...

اما برای انجام چنین فعالیت‌هایی بایستی مرورگر مناسبی در اختیار داشت.

مرورگرهای بسیاری مانند فایرفاکس، کروم و ... تولید و عرضه شده‌اند اما این برنامه‌ها سنگین بوده و فعالیت اسمارت‌فون‌ها با تاخیر انجام می‌شود.

به همین دلیل برنامه‌های سبک و کم حجمی عرضه شدند تا بتوانند بر مشکلات چنین مرورگرهایی فائق آیند اما برنامه‌های عرضه شده به دلیل معایب و مشکلات مختلف با استقبال کاربران مواجه نشدند.

اکنون مرورگری با نام Dolphin Browser عرضه شده که نه تنها کم حجم بوده بلکه توانسته نگاه مخاطبان بسیاری را نیز به خود جلب کند.

از قابلیت‌های این مرورگر می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی از جاوا و فلش را نام برد که در وب گردی از اهمیت بخصوصی برخوردار است و با استفاده از این مرورگر می‌توان به صورت کامل صفحه را باز و مشاهده کرد.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به Gesture اشاره کرد. با کمک این برنامه کاربران اسمارت‌فون‌ها می‌توانند پیش فرضی را برای اسمارت‌فون‌ها تعریف کنند که برای مثال با زدن حرف G وارد سایت گوگل شوند.


کد مطلب: 35937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام