۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵

عرضه JBoss EAP برای پشتیبانی از جاوا روی فضای ابری چندگانه

ایتنا - گزینه جدید در این نرم‌افزار امکان اشتراک در آن را فراهم می‌کند تا کاربران سازمانی نیاز به خرید کامل نرم‌افزار نداشته باشند.
عرضه JBoss EAP برای پشتیبانی از جاوا روی فضای ابری چندگانه


شرکت Red Hat روزهای پرکاری را پشت‌سر می‌گذارد و تنها چند روز پس از معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل لینوکس، ویرایش جدیدی از ابزار سازمانی JBoss Enterprise Application Platform را به صورت رسمی معرفی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این محصول که با نام JBoss EAP 6.4 شناخته می‌‌شود، امکانات فراوانی را برای کاربران اشتراکی در زمینه بهره‌مندی از قابلیت‌های Java روی فضاهای ابری چندگانه ارائه می‌دهد.

سیستم JBoss EAP از انواع ابزارهای کاربردی ساخته شده در مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند و با انواع سیستم‌های عامل، پایگاه‌های داده، نرم‌افزارهای امنیتی، سیستم‌های شناسایی و زیرساخت‌های یکپارچه سازگاری دارد.

گزینه جدید در این نرم‌افزار امکان اشتراک در آن را فراهم می‌کند تا کاربران سازمانی نیاز به خرید کامل نرم‌افزار نداشته باشند و با پرداخت هزینه اندک بتوانند مزایای آن را در اختیار بگیرند.

 

این قابلیت جدید به کاربران اشتراکی امکان می‌دهد تا از فضاهای مختلف، نرم‌افزارهای متفاوت، پلتفورم‌های-به‌عنوان-خدمات(PaaS) یا سیستم‌های ابری چندگانه بتوانند به JBoss EAP دسترسی داشته باشند.

نسخه ۶.۴ این نرم‌افزار سازمانی از تمامی ابزارهای Java 8 نیز پشتیبانی می‌کند و امکان اجرای پروتکل‌های Java API WebSockets نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
 
کد مطلب: 35919
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام