۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

متخصصان کلان داده‌ها بیشترین حقوق سالانه را دریافت می‌کنند

ایتنا - متخصصان ابزارهای موبایلی سالانه 48 هزار و 900 پوند حقوق می‌گیرند و میانگین درآمد سالانه متخصصان حوزه کلان داده 59 هزار و 899 پوند محاسبه شده است.
متخصصان کلان داده‌ها بیشترین حقوق سالانه را دریافت می‌کنند


توسعه‌دهندگان وب یک‌سوم متخصصان IT که امسال در منطقه بریتانیا استخدام شدند را تشکیل دادند و بررسی کارشناسان مرکز Experis نشان داد افزایش تمرکز بر تجارت الکترونیک و تاکید بیشتر سازمان‌ها به استفاده از ابزارهای کاربردی باعث شد تا درخواست بازار برای استفاده از این تخصص افزایش یابد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌ورلد، اگرچه درخواست سازمان‌ها برای استخدام این نیروی کاری بالا بود، اما میانگین درآمد متخصصان وب نسبت به دیگر متخصصان در حوزه‌های کلان داده، خدمات ابری، امنیت و موبایل کمتر است.

کارشناسان Experis در مطالعه جدید خود دریافتند که هر کارشناس توسعه وب به طور میانگین در هر سال ۴۱ هزار و ۵۹۸ پوند حقوق می‌گیرد.

در مقابل متخصصان ابزارهای موبایلی سالانه ۴۸ هزار و ۹۰۰ پوند حقوق می‌گیرند و میانگین درآمد سالانه متخصصان حوزه کلان داده ۵۹ هزار و ۸۹۹ پوند محاسبه شده است.

 

بررسی در مناطق مختلف بریتانیا نیز مشخص کرد که کارشناسان توسعه وب در لندن حقوق بیشتری دریافت می‌کنند و میانگین دستمزد سالانه آنها ۴۵ هزار و ۸۱۸ پوند است که این رقم از میانگین ۳۳۵ دلار بیشتر محاسبه می‌شود.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد لندن به عنوان پایتخت بریتانیا بیشترین حقوق را به کارشناسان مختلف حوزه IT می‌دهد و گلاسگو، کمبریج و ادینبورگ دیگر شهرهای بریتانیایی هستند که در رتبه‌های بعدی قرار دارند و بهترین گزینه برای جویندگان کار محسوب می‌شوند.
 
کد مطلب: 35907
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام