۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴

NetSuite به کمک مایکروسافت خدمات ابری خود را توسعه می‌دهد

ایتنا - شرکت NetSuite قصد دارد از خدمات پردازش ابری مایکروسافت استفاده کند و از این طریق بتواند اهداف خود را در این زمینه گسترده‌تر توسعه دهد.
NetSuite به کمک مایکروسافت خدمات ابری خود را توسعه می‌دهد


شرکت NetSuite پس از سال‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری سرانجام پلتفورم جامعی ارائه کرد تا به کلیه نیازهای ابری مشتریان خود پاسخ دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مهم‌ترین اقدام NetSuite در این زمینه آغاز همکاری با مایکروسافت بوده است که به موجب آن قابلیت‌های پلتفورم پردازش ابری Azure، زیرساخت‌ها و خدمات ابری مبتنی بر مجموعه آنلاین Office 365 در اختیار مشتریان این شرکت قرار می‌گیرد.

«زاچ نلسون» مدیرعامل NetSuite در این خصوص گفت: «ما در طول فعالیت‌های خود همواره محصولات مختلف را ارتقا داده‌ایم. اما ایجاد فضای مناسب برای بهره‌مندی از قابلیت‌های دیگر شرکت‌های بزرگ اتفاق مهمی است که هم‌اکنون صورت می‌گیرد.»

نلسون اظهار داشت زمانی که «ساتیا نادلا» سال گذشته به عنوان مدیرعامل مایکروسافت انتخاب شد، بار دیگر تمرکز غول نرم‌افزاری جهان را بر توسعه خدمات پردازش ابری معطوف کرد.

 

نلسون گفت: «طی این یک سال بسیاری از اتفاقات خوب در شرکت مایکروسافت صورت گرفت و تغییرات بزرگی در آن حاصل شد. ساتیا بهترین گزینه برای مدیریت مایکروسافت بود. این اقدام دقیقا شبیه به فرآیندی است که NetSuite می‌خواهد دنبال کند.»

مدیرعامل شرکت NetSuite اظهار داشت که درخواست خود را به شرکت مایکروسافت ارائه داده و آن هم قبول کرده است و بر این اساس این دو شرکت هم‌اکنون خدمات پردازش ابری خود را به صورت مشترک ارائه می‌دهند.

شرکت NetSuite قصد دارد از خدمات پردازش ابری مایکروسافت استفاده کند و از این طریق بتواند اهداف خود را در این زمینه گسترده‌تر توسعه دهد.
 
کد مطلب: 35881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام