۰
plusresetminus
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸

سامسونگ پتنت جدیدی برای دست‌ بند‌ سلامتی ثبت‌ کرد

ایتنا- سامسوسنگ قصد دارد صنعت تولید گجت‌های سلامتی را در دست گیرد.
سامسونگ پتنت جدیدی برای دست‌ بند‌ سلامتی ثبت‌ کرد


به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد دست‌بند هوشمند جدیدی در آینده معرفی کند.


این کمپانی کره‌ای به همین منظور طرح اولیه‌ و پتنت خود را ثبت کرده که دست‌بند فوق‌باریکی را نشان می‌دهد و بر اساس آن می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ قصد دارد صنعت تولید گجت‌های هوشمند سلامتی را در اختیار بگیرد.

سامسونگ یکی از معدود کمپانی‌ها نظیر ال‌جی و سونی است که دست‌بندهای ردیاب سلامتی تولید کرده‌اند.

این نوع گجت‌های سلامتی هر روزه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، نه فقط به خاطر تکنولوژی‌های خاص خود، بلکه به خاطر عام شدن این فرهنگ و جذب افراد بیشتر برای استفاده از این گجت‌ها است.

هدف اصلی دست‌بندهای سلامتی کمک به مردم در جهت ثبت و ردیابی اطلاعات سلامتی خود بر اساس نیازهایشان است. با افزایش تعداد این نوع گجت‌ها، کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ در حال توسعه تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های بیشتر در این زمینه هستند، حتی اگر بازار این نوع گجت‌ها به اندازه گوشی‌های هوشمند داغ نیست اما هنوز می‌توان محصولات جدیدی را در این زمینه ارائه کرد.

بر این اساس امروز یک طرح از نوع دست‌بند سلامتی جدید منتشر شده که مربوط به پتنت ثبت شده‌ی سامسونگ در سال ۲۰۱۴ و در موسسه ثبت اختراع و علائم تجاری است.

این کمپانی در نظر دارد تا محصولی را برای رقابت با دست‌بند سلامتی UP محصول شرکت Jawbone و دست‌بند FuelBand نایک عرضه کند.







پتنت جدید سامسونگ با عنوان «دستگاه ارتباطی موبایل» ثبت شده که اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول ارائه نمی‌دهد، اما بر اساس تصاویری که منتشر شده می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ قصد دارد دست‌بندی متفاوت از محصولات مشابه عرضه کند.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دست‌بند بسیار هوشمندانه ساخته شده و از طرفی همچون دست‌بند هوشمند شیائومی Band، کاملا صاف است و البته همچون Gear Fit، هیچ صفحه‌نمایشی نیز ندارد و به صورت کاملا مستقیم، به گوشی‌هوشمند شما متصل شده و حرکات ورزشی شما را دنبال خواهد کرد.

همچنین، تصویر دیگری که از این پتنت ثبت شده، کاملا مشخص است که این دست‌بند به صورت یک قلاب قرار خواهد گرفت و به سادگی نیز می‌توان آن را حمل کرد.

سامسونگ به خوبی می‌داند که تکنولوژی دست‌بندهای سلامتی همواره در حال رشد است، به همین دلیل باید نوآوری‌های بیشتری را در این زمینه ارائه کند.

پیش از این سامسونگ علاقه‌ خود را به گجت‌های پوشیدنی نشان داده و به نظر می‌رسد به خوبی بتواند موفقیتی را در این زمینه کسب کند.

شرکت‌های دیگری که در تولید دست‌بندهای سلامتی فعال هستند، باید از تصمیم سامسونگ نگران شده و تصاویر منتشر شده به خوبی گویای پتانسیل بالای خود برای رقابت با محصولات مشابه است.

منبع : زومیت
کد مطلب: 35707
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام