۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴

استادان هک قانونی

ایتنا- دو جوان چینی به تازگی موفق شده‌‌اند تا هک قانونی را به مرحله جدیدی وارد سازند و به عنوان سریع‌ترین هکرهای کلاه سفید در کل جهان شناخته شوند.
استادان هک قانونی


دو جوان چینی به تازگی موفق شده‌‌اند تا هک قانونی را به مرحله جدیدی وارد سازند و به عنوان سریع‌ترین هکرهای کلاه سفید در کل جهان شناخته شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز از motherboard.vice، این دو جوان چینی که لو جو هوی و جون مائو نام دارند، هر دو زیر ۳۰ سال سن دارند و از اعضای تیم مشهوری از هکرهای کلاه سفید چینی هستند که تیم Keen نام دارد.
این دو هکر به تازگی موفق شدند تا با ثبت یک رکورد ویژه و جدید، مباحث امنیتی موجود در نرم‌افزارهای سری فلش شرکت ادوبی را به لایه جدیدی وارد کنند.

از نمونه کارهای این دو نفر می‌توان به هک کردن نرم‌افزار ادوبی ریدر (نرم‌افزار اجرا کننده فایل‌های پی‌دی‌اف) در زمان کمتر از یک دقیقه و هک کردن نرم‌افزار ادوبی فلش پلیر در زمان ۳۰ ثانیه اشاره کرد که به‌ عنوان رکوردهای جهانی در این رده محسوب می‌شوند.


شایان ذکر است که این افراد بابت این دو هک یاد شده موفق به دریافت جایزه ۸۸ هزار و ۵۰۰ دلاری شدند که بخش اعظم آن به هک مشهور و ۳۰ ثانیه‌ای ادبی فلش پلیر باز می‌گردد.
در این میان هر چند این دو هکر ممکن است برای دنیای وب بسیار خطرناک باشند ولی به نظر می‌رسد فعالیت‌های آنها کاملا مفید و در راستای شناسایی و رفع حفره‌های امنیتی است و به همین دلیل نیز نیازی به نگرانی از بابت توان بالای هک آنها وجود ندارد.

شایان ذکر است که این دو هکر جوان ممکن است به پروژه دیوار بزرگ چین ملحق شوند.
دیوار بزرگ‌ چین در حقیقت یک پروژه ویژه است که در طی آن دولت چین قصد دارد تا تمامی اینترنت این کشور را در یک دیواره بزرگ از جنس فایروال محصور کرده و کنترل کامل اینترنت را بر عهده داشته باشد.
 
کد مطلب: 35630
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام