۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

برنامه‌‌ اپل برای جلوگیری از بروز مجدد مشکل خم‌شدن در آیفون بعدی!

ایتنا- اپل کنایه‌های مربوط به خم شدن آیفون 6 را جدی گرفت.
برنامه‌‌ اپل برای جلوگیری از بروز مجدد مشکل خم‌شدن در آیفون بعدی!


به‌نظر می‌رسد حالا که آزمایش خم شدن به آزمایشی رایج تبدیل شده و این مشکل حتی گریبانگیر آخرین پرچمداران رقیب سرسخت این شرکت یعنی سامسونگ نیز شده، شرکت اپل کنایه‌های مربوط به مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس را بسیار جدی گرفته و درصدد پیشگیری از چنین مشکلی در محصول بعدی خود برآمده است.


گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال بررسی و آزمایش مواد اولیه مختلفی جهت استفاده در آیفون‌های بعدی خود است تا دیگر آن مشکلات را شاهد نباشیم.

اپل واچ اسپرت، ساعت هوشمند اپل که مدتی پیش معرفی شد از آلیاژ آلومینیوم سری 7000 اپل بهره می‌برد که ماده قوی‌تر نسبت به آن چیزیست که در حال حاضر برای تولید آیفون استفاده می‌گردد.

براساس گزارشی که نشریه تایوانی اکونومیک دیلی نیوز منتشر کرده، این ماده احتمالاً در نسل بعدی آیفون‌های اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در حدود 60 درصد قدرت و دوام بیشتری را نسبت به سایر انواع آلومینیوم ارائه می‌دهد و همچنان یک‌سوم فولاد ضدزنگ وزن دارد.

اپل در جریان خم شدن آیفون 6 پلاس مورد هجمه بسیاری از رقبا و افراد فعال در حوزه موبایل قرار گرفته بود.

مشکل این بود که آیفون 6 پلاس به راحتی و با فشاری کم خم می‌شد.

بنابراین این انتظار اصلاً دور از ذهن نیست که اپل اجازه ندهد این مشکلات مجدداً تکرار شوند.

البته از آنجایی که مشخص نیست این نشریه از چه منبعی برای این گزارش استفاده کرده، نمی‌توان با قطعیت نظری دارد، شاید تنها با یک حدس و گمان برای هیجان‌زده کردن کاربران مواجه باشیم.

اما از سوی دیگر اپل در تبلیغات و بازاریابی مدل اسپرت ساعت هوشمند نشان داد که به ماده اولیه به‌کار رفته در ساخت آن حسابی اعتماد دارد!

منبع : فارنت
کد مطلب: 35586
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام