۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

خرید جدید مایکروسافت در زمینه نرم‌افزارهای هوشمند تجاری

ایتنا - مایکروسافت تصمیم گرفته است با گذشت زمان فناوری Datazen را با ابزارهای Power BI تلفیق کند.
خرید جدید مایکروسافت در زمینه نرم‌افزارهای هوشمند تجاری


یکی از اصول موفقیت مایکروسافت این است که شرکت‌های کوچک‌تر را می‌خرد تا ضمن تلفیق فناوری آنها با محصولات خود، بتواند نرم‌افزارهای کارآمدتری را به دست کاربران جهانی برساند و این بار برای نزدیک شدن به اهداف خود سراغ شرکت نوپایی موسوم به Datazen Software رفته است که در زمینه سیستم‌های هوشمند تجاری مبتنی بر دستگاه‌های موبایلی فعالیت می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، فناوری شرکت Datazen سرویس تحلیل هوشمند تجاری مایکروسافت مبتنی بر فضای پردازش ابری که با نام Power BI شناخته می‌شود را تکمیل می‌کند و قابلیت‌های موبایلی هوشمند سازمانی را برای سیستم SQL Server ارائه می‌دهد.

شرکتی که مایکروسافت هم‌اکنون خریداری کرده است در سال ۲۰۰۲ میلادی با نام ComponentArt در شهر تورنتو کانادا فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان سیستم‌های هوشمند تجاری و مجازی‌سازی داده‌ها را مخصوص دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز، iOS و اندروید به دست کاربران جهانی رساند.

این شرکت که هم‌اکنون با نام Datazen شناخته می‌شود مشتریانی در سراسر جهان دارد و قرار است که فناوری‌های آن در راستای محصولات مایکروسافت توسعه یابد.

 

«کمال هاتی» مدیر مرکز شرکای مایکروسافت در حوزه خدمات ابری و سازمانی توضیح داد که غول نرم‌افزاری جهان تصمیم گرفته است با گذشت زمان فناوری Datazen را با ابزارهای Power BI تلفیق کند تا قابلیت‌های چندگانه جدید در حوزه خدمات پردازش ابری ارایه دهد.

بر اساس آخرین تصمیم‌ها گفته شده است که گروه فعال در شرکت Datazen به مایکروسافت می‌پیوندند که البته هنوز جزییات مالی مربوط به این واگذاری مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 35530
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام