۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳

وصله‌های امنیتی بحرانی برای ویندوز و Office را نصب کنید

ایتنا - در بولتن امنیتی این ماه مایکروسافت چهار وصله به‌روزرسان در گروه «بحرانی» طبقه‌بندی می‌شوند، چهار وصله در بخش «مهم» جا می‌گیرند.
وصله‌های امنیتی بحرانی برای ویندوز و Office را نصب کنید


اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که روی رایانه شخصی خود از سیستم‌عامل ویندوز یا مجموعه نرم‌افزاری Office استفاده می‌کنید، مراقب باشید و حتما سعی کنید به‌روزرسانی‌های این ماه مایکروسافت را در اختیار بگیرید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت قصد دارد در دومین سه‌شنبه ماه جاری یعنی همین هفته ۱۲ وصله امنیتی برای سیستم‌عامل ویندوز و ۹ وصله به‌روزرسان برای Office 2010 ارائه دهد.

خبر خوب این است که در بولتن امنیتی این ماه مایکروسافت چهار وصله به‌روزرسان در گروه «بحرانی» طبقه‌بندی می‌شوند، چهار وصله در بخش «مهم» جا می‌گیرند و مابقی به‌روزرسانی‌ها به صورت عادی برای حفره‌های نه چندان خطرناک ارائه می‌شوند.

از مهم‌ترین این به‌روزرسانی‌ها با نام Cumulative Security Update برای مرورگر اینترنتی IE ارائه می‌شود که به صورت همزمان ۱۰ حفره امنیتی را از بین می‌برد و مایکروسافت توصیه کرده است که کاربران آن را روی نسخه‌های مختلف ویندوز نصب کنند.

 

وصله MS15-033 نیز نوعی آسیب‌پذیری را در فایل‌های ایجاد شده مبتنی بر مجموعه نرم افزاری Office برطرف می‌کند که امکان دسترسی هکرها از راه دور را فراهم می‌آورد و برای نسخه‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ این مجموعه نرم‌افزاری «بحرانی» تلقی شده است.

وصله دیگری هم با نام MS15-034 ارایه شده است که بر سیستم HTTP.sys تاکید دارد و صاحبان رایانه مبتنی بر ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱،‌ ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ باید آن را نصب کنند.
 
کد مطلب: 35528
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام