۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴

درآمد ۱۹ میلیارد دلاری مرکز خدمات ابری آمازون در سال ۲۰۱۹

ایتنا - درآمد مرکز AWS طی سال ۲۰۱۵میلادی به ۵.۹ میلیارد دلار می‌رسد که این رقم نسبت به سال قبل رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.
درآمد ۱۹ میلیارد دلاری مرکز خدمات ابری آمازون در سال ۲۰۱۹


آمازون به واسطه گسترش خدمات پردازش ابری خود موسوم به Amazon Web Services توانسته است سود خود را چندین برابر کند و بیش از مدیریت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان در بازار رقابتی به موفقیت برسد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مدیران ارشد این شرکت طی ماه ژانویه با انتشار گزارش مالی مربوط به فصل چهارم سال ۲۰۱۴ اعلام کردند میزان درآمدهای مرکز AWS در فصل نخست سال ۲۰۱۵ رکورد می‌شکند و هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که گزارش مالی مربوط به این دوره زمانی سه ماهه در تاریخ ۲۲ آپریل یعنی کمتر از ۱۰ روز دیگر ارائه می‌شود.

«جان بلکلِج» از محققان مرکز Cowen پیش‌بینی‌های جامعی در مورد وضعیت مالی شرکت آمازون و آینده آن انجام داده و معتقد است که مرکز AWS در آینده نه چندان دور گوی سبقت را از شرکت‌های گوگل و مایکروسافت می‌رباید.

بسیاری از مراکز تحقیقاتی جهان بر این باورند که AWS، گوگل و مایکروسافت سه قطبی هستند که بازار جهانی خدمات پردازش ابری عمومی را در اختیار دارند.
شرکت IBM نیز شانس ورود به این گروه را دارد و دیگر رقبا از جمله HP از این عرصه خارج شده‌اند.

 

بلکلِج پیش‌بینی کرده است درآمد مرکز AWS طی سال ۲۰۱۵ میلادی به ۵.۹ میلیارد دلار می‌رسد که این رقم نسبت به سال قبل رشد ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.

برای سال ۲۰۱۹ میلادی گفته شده است که مرکز ارائه خدمات ابری و سازمانی AWS درآمدی بالغ بر ۱۹ میلیارد دلار را از آن خود می‌کند تا با این فرآیند آمازون بتواند به قطب خدمات ابری در جهان تبدیل شود.
 
کد مطلب: 35500
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام