۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

نخستین ورود مرورگر Spartan به دستگاه‌های موبایلی

ایتنا - این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت حاوی Spartan تقریبا تا تمام دستگاه‌های ویندوز فونی Lumia سازگاری دارد.
نخستین ورود مرورگر Spartan به دستگاه‌های موبایلی


همان طور که از مدتی قبل اعلام شده بود، مایکروسافت از تاریخ ۱۰ آپریل به تمام مشترکان پروژه Windows Insiders امکان می‌دهد دومین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل Windows 10 Mobile را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی جدید مایکروسافت تقریبا تا تمام دستگاه‌های ویندوز فونی Lumia سازگاری دارد که این اتفاق به دنبال تلاش شبانه‌روزی مهندسان مایکروسافت در ماه‌های گذشته صورت گرفته است.

البته نسخه جدید همچنان قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های Lumia Icon و Lumia 930 را ندارد و به گفته مقامات مایکروسافت، اندازه نمایشگر این دو محصول باعث شده است تا کاربران توانند ویندوز ۱۰ موبایلی را روی آنها نصب کنند.

اما مهم‌ترین نکته مربوط به مرورگر اینترنتی Spartan می‌شود که با این به‌روزرسانی برای نخستین بار در اختیار کار کاربران موبایلی قرار می‌گیرد.

 

این مرورگر اینترنتی ویژه‌ای است که دومین نسخه آزمایشی از ویندوز ۱۰ موبایلی می‌تواند از آن پشتیبانی کند تا امکان جست‌وجوهای اینترنتی برای آزمون گیرندگان از محصول جدید مایکروسافت فراهم شود.

در این نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل Windows 10 Mobile، مرورگر Spartan در کنار IE 11 عرضه شده است و کاربران به صورت گزینشی می‌توانند خدمات یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است شرکت مایکروسافت چندی پیش نسخه ویژه‌ای از Windows 10 Desktop را همراه با مرورگر Spartan‌ عرضه کرد که این سیستم‌عامل آزمایشی روی رایانه‌های شخصی،‌ لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل نصب شود و مایکروسافت به صورت همزمان امکان استفاده از مرورگر اینترنتی Internet Explorer 11 را نیز در آن فراهم نمود.
 
کد مطلب: 35420
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام