۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۵

سیستم عامل رایانه‌ای اپل به‌روز شد

ایتنا - این نخستین ویرایش سیستم‌عامل رایانه‌ای اپل بود که ابزار کاربردی Photos for OS X را شامل شد.
سیستم عامل رایانه‌ای اپل به‌روز شد


پس از چند هفته آزمایش نسخه بتا، شرکت اپل سرانجام نسخه رسمی سیستم عامل رایانه‌ای خود را به صورت رسمی با نام OS X Yosemite 10.10.3 عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، به جز افزودن قابلیت‌های جدید و رفع حفره‌های امنیتی که از قبل پیش‌بینی می‌شود نسخه جدید OS X در اختیار بگیرد، این نخستین ویرایش سیستم عامل رایانه‌ای اپل بود که Photos for OS X را شامل شد.

شرکت اپل ابزار مذکور را نخستین بار سال گذشته در کنفرانس WWDC معرفی کرد و از هم‌اکنون امکان استفاده از آن برای صاحبان رایانه‌های مک فراهم شد.

در بیانیه این شرکت گفته شد قابلیت Software Update در سیستم عامل OS X می‌تواند برای بارگذاری و نصب نسخه جدید مورد استفاده قرار گیرد.

 

ابزار جدید Photos که جایگزین محصول قبلی موسوم به iPhoto and Aperture می‌شود، قابلیت‌های ویرایش عکس شبیه به آنچه که کاربران در سیستم عامل iOS در اختیار دارند را روی سخت‌افزارهای مبتنی بر OS X ارائه می‌دهد.

شکل کلی و قابلیت‌های اصلی Photos for OS X شبیه به iOS ساخته شده است و به عنوان مثال کاربران برای ویرایش عکس‌های خود، ایجاد آلبوم و دیگر اقدامات مربوطه می‌توانند فرآیندهای مشابه را دنبال کنند.

شرکت اپل توضیح داد که کاربران رایانه‌های آن از این پس می‌توانند ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر را در اختیار بگیرند و نیازی به نرم‌افزارهای جانبی ندارند.
 
کد مطلب: 35414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام