۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹

برنامه ویژه گوگل برای رقابت با مایکروسافت

ایتنا – شرکت گوگل در برنامه‌های خود برای توسعه و پیشرفت دادن محبوبیت سیستم‌عامل کروم تصمیم گرفته است تا با عرضه لپ‌تاپ‌هایی ارزان قیمت بتواند سلطه مایکروسافت بر این رده را در هم بشکند.
برنامه ویژه گوگل برای رقابت با مایکروسافت


شرکت گوگل در برنامه‌های خود برای توسعه و پیشرفت دادن محبوبیت سیستم عامل کروم تصمیم گرفته است تا با عرضه لپ‌تاپ‌هایی ارزان قیمت بتواند سلطه مایکروسافت بر این رده را در هم بشکند.


به گزارش ایتنا از رایورز از financialexpres، شرکت گوگل برنامه‌های خود برای نزدیک‌ کردن سیستم عامل گوگل کروم به سیستم عامل محبوب و پرکاربر مایکروسافت ویندوز را به‌نحوی طراحی کرده است که بتواند تغییر ذائقه مخاطبین را از مخاطبین اداری و افراد دارای بودجه محدود آغاز کند.

در این پروژه، گوگل با همکاری چند تامین کننده سخت‌افزاری در حال ساخت لپ‌تاپ‌های ویژه‌ای از سری کروم بوک است که تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارند و به‌این ترتیب می‌توانند برای اداره‌جات، مراکز آموزشی و بسیاری از افرادی که بودجه‌ای محدود برای خریدن لپ‌تاپ دارند، یک گزینه مطلوب محسوب گردد.

 
در این میان گوگل با توافق با تولید کنندگان نرم‌افزار برای اندروید موفق شده است تا آنها را به بازار نرم‌افزاری گوگل کروم نیز بکشاند.
با توجه به انحصاری بودن سطوح خاصی از خدمات موتور جست‌وجوی گوگل و سایر سرویس‌های این شرکت از جمله یوتیوب برای لپ‌تاپ‌های کروم بوک می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها با یک جهش در سطح استقبال از سوی مخاطبین روبرو شوند ولی هنوز بعید به‌نظر می‌رسد که در بازه زمانی کوتاه مدت شاهد تهدید شدن جایگاه سیستم عامل ویندوز برای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی باشیم.
 
کد مطلب: 35350
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام