کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام ساعتی در راه است

خبرگزاری ايسنا , 17 فروردين 1394 ساعت 9:11

ایتنا- اینستاگرام تصمیم دارد دارندگان ساعت های هوشمند اپل را نیز راضی نگهدارد!




در حالیکه خبرها حاکی است که اپل ساعت‌های هوشمند خود را از ۲۴ آوریل امسال روانه بازار خواهد کرد، برنامه‌نویسان در تلاشند برای این تکنولوژی پوشیدنی کوچک، برنامه‌هایی را طراحی کنند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام مشغول طراحی اپلیکیشنی مخصوص نصب و استفاده بر روی ساعت‌های هوشمند اپل شده است.

به نوشته وب‌سایت پی سی ورلد، رایان نیستورم، مهندس شبکه موبایلی ایسنتاگرام، در نوشته‌ای اعلام کرده است که اینستاگرام جزو اولین اپلیکیشن‌های قابل نصب روی ساعت اپل خواهد بود و برنامه نویسان اینستاگرام تصمیم دارند راه را برای دیگر برنامه‌نویسانی که علاقه‌مند به طراحی اپلیکیشن برای ساعت اپل هستند هموار کنند.

نسخه ساعتی اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که صفحه کاربری و عکس‌های جدید به اشتراک گذاشته شده را چک کنند، لایک بزنند و کامنت بگذارند.

به نوشته این وب سایت، نسخه ساعتی اینستاگرام با نسخه طراحی شده آن برای سیستم عامل iOS متفاوت خواهد بود و بنا به اعلام اینستاگرام، این اپلیکیشن در نسخه ساعتی آن از ساختار ساده‌تری برخوردار خواهد بود.

البته اینستاگرام تنها برنامه‌ای نیست که تا به حال برای ساخت یک نسخه ساعتی پیش قدم شده است. بلکه اپلیکیشن‌های Evernote، City Mapper، Salesforce و همچنین اپلیکیشن روزنامه گاردین نیز خود را برای ارائه یک برنامه مخصوص ساعت‌های اپل آماده می‌کنند.


کد مطلب: 35348

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35348/اینستاگرام-ساعتی-راه

ايتنا
  https://www.itna.ir