۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸

درآمد 10.7 میلیارد تومانی دولت از پیامک‌های همراه اول در نوروز

ایتنا- پیامک‌های نوروزی برای اپراتور همراه اول و دولت سود زیادی به همراه داشت.
درآمد 10.7 میلیارد تومانی دولت از پیامک‌های همراه اول در نوروز


همراه اولی‌ها طی۲۴ ساعت آغازین تعطیلات نوروزی، با ارسال یک میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۹۵۹ پیامک، به استقبال سال نو رفتند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طی تعطیلات نوروزی(۲۹اسفندماه ۹۳ تا پایان ۱۴ فروردین ماه ۹۴) بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پیامک در شبکه همراه اول ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، طی ۱۵ روز تعطیلات نوروزی، در شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور، ۱۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۰۸ پیامک ارسال شده است.

نکته دیگر آنکه بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی اپراتورهای کشور موظف شده‌اند که از ابتدای سال جاری به ازای ارسال هر پیامک مبلغی معادل ۱۰ ریال از کاربران کسر کرده و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کشور واریز کنند.

بر همین اساس می‌توان نتیجه گرفت در بازه زمانی ۱۵ روزه نوروز امسال درآمد ۱۰.۷ میلیارد تومانی برای واریز به خزانه‌داری حاصل شده است.

همراه اول در طرح نوروزی امسال که از یکم فروردین تا پایان ۱۳ فروردین ماه اجرا شد، برای تمامی مشترکین خود به قید قرعه،۵ مبلغ «یک هزار تومانی»، «۲ هزار تومانی»، «۵ هزار تومانی»، «۱۰ هزار تومانی» و «۵۰ هزار تومانی» اعتبار هدیه در نظر گرفته بود.
کد مطلب: 35324
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
با این در آمدی که همراه اول داره باید بهترین خدمات اراىه کنه ! دوسال پیش می گفت ما منتظریم که انحصار رایتل تموم بشه! حالا که تموم شده 100 شهر بیشتر نتونسته پوشش بده همراه اول_ البته کیفیت همراه اول تو شهر ما خوبه ولی بزرگترین اپراتور ایران نباید اینقدر کند باشه در توسعه!! الان اتصالات امارات و زین عربستان خیلی وقته دارن نسل چهارم اراىه میدن .اما همراه اول چی?????