۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳

Windows Server 2016 پایان این ماه به‌روز می‌شود

ایتنا - مایکروسافت قصد دارد دسترسی به پیش‌نمایش اولیه از Windows Server 2016 را تا تاریخ 30 آپریل تمدید کند.
Windows Server 2016 پایان این ماه به‌روز می‌شود


از زمانی که مایکروسافت نخستین نسخه آزمایشی از سیستم عامل Windows Server را عرضه کرد حدود ۶ ماه می‌گذرد و قرار شده است این محصول به‌زودی به‌روز شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، پیش‌تر از مقامات بلندپایه مایکروسافت شنیده شده بود که این شرکت قصد دارد دومین نسخه آزمایشی از نسخه ویژه سیستم عامل خود مخصوص سرورها را بهار ۲۰۱۵ عرضه کند.

این خبر پس از آن منتشر شد که گروه توسعه Windows Server اعلام کردند که قصد دارند عرضه نسخه نهایی این محصول را تا سال ۲۰۱۶ به تعویق بیاندازند و البته با این وجود اعلام شد که در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی دومین نسخه آزمایشی از این محصول در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

نخستین نسخه آزمایشی Windows Server ۲۰۱۶ در تاریخ اول اکتبر ۲۰۱۴ عرضه شد و پس از آن رسانه‌ها اخبار مختلفی را در مورد به‌روزرسانی این محصول منتشر کردند.

 

اما مرکز Windows IT Pro هفته جاری اعلام کرد تاریخ انقضای نخستین نسخه آزمایشی Windows Server 2016 در تاریخ ۱۵ آپریل به اتمام می‌رسد و بر این اساس احتمال می‌رود به زودی یک به‌روزرسانی در این زمینه انجام شود.

یکی از منابع آگاه گزارش داد که مایکروسافت قصد دارد دسترسی به پیش‌نمایش اولیه از Windows Server 2016 را تا تاریخ ۳۰ آپریل تمدید کند و مدت کوتاهی پس از آن دومین نسخه آزمایشی عرضه شود.

البته لازم به ذکر است مطلبی که روی وبلاگ رسمی مایکروسافت منتشر شد نشان داد که این شرکت از زمان غیرفعال کردن نسخه قبلی تا عرضه نسخه بعدی فاصله زیادی نمی‌اندازد و به سرعت این به‌روزرسانی را انجام می‌دهد.
کد مطلب: 35322
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام