کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایمیل بیل گیتس در چهل سالگی مایکروسافت

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1394 ساعت 12:31

ایتنا- با تولد چهل سالگی مایکرو سافت بیل گیتس دیدگاه‌های خود در مورد گذشته و آینده این شرکت را اعلام کرد.




همزمان با چهل سالگی شرکت مایکروسافت بیل گیتس بنیانگذار و مدیر عامل سابق این شرکت با ارسال ایمیلی برای دیگر کارکنان، دیدگاه‌های خود در مورد گذشته و آینده این شرکت را اعلام کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، چهل سال قبل در چنین روزهایی یعنی در سال ۱۹۷۵ بیل گیتس و پل آلن با همکاری هم این شرکت نرم افزاری را که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بسیار تاثیرگذار بود تاسیس کردند.

گیتس در نامه خود از ساتیا نادلا مدیر عامل فعلی مایکروسافت تمجید کرده و اظهار داشته که رهبری وی باعث شده تا این شرکت به پیشرفت خود در حوزه فناوری ادامه دهد.

در بخش دیگری از این نامه گیتس عرضه برنامه‌ها و خدماتی همچون کورتانا ، مترجم اسکایپ و هولولنز را برخی از نوآوری‌های متنوع مایکروسافت در دوره رهبری ساتیا نادلا دانسته است.

در بخش دیگری از این نامه گیتس تصریح کرده که این روزها بیش از گذشته به آینده مایکروسافت فکر می‌کند و معتقد است دنیای رایانه در ۱۰ سال آینده بیش از سال‌های گذشته شاهد تحول خواهد بود.

به نوشته او به زودی رایانه‌ها و ربات‌هایی از راه می‌رسند که قادر به دیدن، حرکت و تعامل طبیعی بوده و نتیجه این روند کاربردهای جدید برای آنها و توانمندسازی افراد خواهد بود.

گیتس در ادامه نامه‌اش اظهار امیدواری کرده که مایکروسافت در سال‌های آتی به افراد و سازمان‌های بیشتری در سراسر جهان دسترسی داشته باشد و ماهیت پیچیده فناوری یا مشکلات مربوط به دسترسی جلوی استفاده از آن را نگیرد.

وی یکی از وظایف مایکروسافت را مرتبط کردن افراد با یکدیگر و همه گیر کردن استفاده از رایانه‌های شخصی دانسته است.

او مهم‌ترین مساله برای این شرکت را اقداماتی دانسته که قرار است در آینده انجام دهد.


کد مطلب: 35307

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35307/ایمیل-بیل-گیتس-چهل-سالگی-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir