۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱

بهترین دوربین‌های موبایل از نگاه مردم

ایتنا- دوربین‌های کوچک تلفن‌های همراه بهترین دوربین‌هایی است که در هر لحظه همراه افراد است.
بهترین دوربین‌های موبایل از نگاه مردم


دوربین‌های دیجیتال همه‌جا هستند؛ از تبلت‌ها گرفته تا تلفن‌های همراه هوشمند و حتی برخی ماشین‌ها به انواع این دوربین‌ها دیجیتالی مجهزند و حتی وقتی افراد به دوربین‌های دیجیتالی یا آنالوگ قدیمی دسترسی نداشته باشند، همیشه چندین دوربین برای عکس‌برداری از سوژه مورد نظر را در اختیار خواهند داشت.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه کیفیت دوربین‌های کوچک تلفن‌های همراه شاید به اندازه بسیاری از دوربین‌های دیجیتالی نباشد، اما برخی معتقدند بهترین دوربین‌ها آنهایی هستند که همیشه و در هر لحظه همراه افراد باشند.

البته امروزه دوربین‌های تلفن‌های همراه در دست‌یابی به این ویژگی از بقیه دوربین‌ها موفق‌تر بوده‌اند و این امر به ان معنی است که اهمیت کیفیت در دوربین موبایل‌ها هر روزه بیش از گذشته پررنگ می‌شود.

برخی موبایل هوشمند آینده‌شان را تنها با توجه به این ویژگی خاص یعنی کیفیت دوربین انتخاب می‌کنند، در حالیکه می‌توان گفت تقریبا برای همه افراد، کیفیت دوربین تصویربرداری جزو مهمترین ویژگی‌ها در انتخاب یک موبایل است.

وب‌سایت سی‌نت نظرسنجی را در مورد بهترین دوربین‌های موبایلی انجام داده و با توجه به بررسی‌های انجام شده بر روی برترین موبایل‌ها، چند موبایل را به عنوان بهترین‌ها در زمینه دوربین مشخص کرده است.
کد مطلب: 35295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام