۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵

۷۹ درصد مدیران منطقه نگران استخدام متخصصان IT

ایتنا - 81 درصد سازمان‌های خاورمیانه در نظر دارند طی سال 2015 میلادی برای بخش IT خود نیروی ماهر و متخصص استخدام کنند.
۷۹ درصد مدیران منطقه نگران استخدام متخصصان IT


سه‌چهارم مدیران ارشد سازمان‌های مستقر در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس(GCC) بر این باورند که آموزش‌ها و مهارت‌های IT کلید اصلی موفقیت آنها محسوب می‌شود.


به گزارش رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، مرکز تحقیقاتی CompTIA در جدیدترین بررسی خود به این نتیجه رسید که بیش از ۷۴ درصد کسب و کارها در خاورمیانه و ۸۴ درصد سازمان‌های امارات سیاست‌های مدونی در اختیار دارند تا بر پایه آن گواهینامه‌های معتبر IT را به صورت داخلی برای کارمندان خود صادر کنند.

بر خلاف این، بررسی مذکور ثابت کرد صاحبان کسب و کار هنوز در مورد جذب مهارت‌های درست و جلوگیری از تداخل برای استخدام نیروی کار ماهر نگرانی فراوان دارند.

بر اساس نتایج به دست آمده، ۷۹ درصد کارفرمایان خاورمیانه و ۶۵ درصد صاحبان مشاغل در امارات، در زمینه استخدام نیروی متخصص برای حوزه IT نگران هستند.

 

در این بررسی‌ها همچنین نشان داده است که هفت نفر از هر ۱۰ مدیر ارشد سازمان‌های مستقر در خاورمیانه بر این باورند که تهدیدهای سایبری رو به افزایش است و علاوه بر آن، ۲۷ درصد معتقدند که خطاهای انسانی مهم‌ترین مشکل امنیتی رو به‌رشد محسوب می‌شود.

اما نگرانی‌ها در مورد مهارت‌های بخش IT سازمان همچنان رو به افزایش است؛ زیرا ۸۱ درصد سازمان‌های خاورمیانه در نظر دارند طی سال ۲۰۱۵ میلادی برای بخش IT خود نیروی ماهر و متخصص استخدام کنند.
 
کد مطلب: 35292
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام