کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش‌بینی آینده بازار جهانی اشباع شده نرم‌افزارهای CRM

15 فروردين 1394 ساعت 12:57

ایتنا - شرکت‌های Salesforce، SAP، اوراکل و مایکروسافت حاکمیت بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM را در اختیار گرفته‌اند.




وضعیت بازار اشباع شده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به گونه‌ای پیش می‌رود که کارشناسان می‌تواند آینده آن را پیش‌بینی کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران فناوری نیاز تخصصی بیشتری به مراکز ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای CRM دارند و البته غول‌های نرم‌افزاری بیشتر از شرکت‌های کوچک‌تر می‌توانند آنها را تحت پوشش خود بگیرند.

اینها بخشی از اطلاعاتی است که مرکز تحقیقاتی Forrester در جریان آخرین بررسی خود روی بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM به دست آورد و نتایج کلی آن را در اختیار سازمان‌های متوسط و بزرگ قرار داد.

گزارش Forrester اطلاعات جدیدی را در این زمینه منتشر نکرد، اما نشان داد که برای جذب خریداران فناوری رقابت تنگاتنگی ایجاد شده است و از آنجایی که بازار CRM رو به اشباع می‌رود، اما می‌توانیم در چند سال آینده شاهد خرید هرچه بیشتر قابلیت‌ها و خدمات در این زمینه باشیم.

 

«کِیت لگِت» مدیر تحقیقات Forrester در این خصوص گفت: «هر یک از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده نرم‌افزارهای CRM که در این بازار اشباع شده حضور دارند، لیستی از قابلیت‌ها و کاربردهای جدید محصولات خود را ارائه می‌دهند. به خاطر داشته باشید که تعداد بیشتر قابلیت‌ها به معنی بهتر بودن نیست؛ در بسیاری از موارد بیشتر بودن فقط به معنی بیشتر بودن است. در حقیقت، زمانی که شما به قابلیت‌های بیشتر نیازی ندارید یا نمی‌توانید از آنها استفاده کنید، بیشتر بودن قابلیت‌ها بدتر هم خواهد بود. خریداران نرم‌افزارهای CRM باید این مسئله را به خوبی بفهمند که ابزار مربوطه را برحسب نیازهای خود خریداری کنند.»

به طور کلی باید توجه داشت شرکت‌های Salesforce، SAP، اوراکل و مایکروسافت حاکمیت بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM را در اختیار گرفته‌اند.

مرکز Forrester اعلام کرد که برای سازمان‌های متوسط Salesforce و مایکروسافت بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند این بازار را احاطه کرده‌اند. همچنین، شرکت‌های SAP، اوراکل و مایکروسافت حاکمیت بر بازار نرم‌افزارهای CRM برای سازمان‌های بزرگتر را در اختیار دارند.
 


کد مطلب: 35287

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35287/پیش-بینی-آینده-بازار-جهانی-اشباع-شده-نرم-افزارهای-crm

ايتنا
  https://www.itna.ir