۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵

پیش‌نمایش فنی Office 2016 عرضه شد

ایتنا - نخستین به‌روزرسانی اصلی برای نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint صورت می‌گیرد.
پیش‌نمایش فنی Office 2016 عرضه شد


شرکت مایکروسافت اعلام کرد پیش‌نمایش فنی برای هر دو نرم‌افزار Office 2016 و Skype for Business آماده ورود به بازار شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دِ.تِک‌.پورتال، پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت در ماه ژانویه نسخه اولیه برنامه‌های مذکور را ارائه می‌دهد، اما «ساتیا نادلا» مدیرعامل این شرکت چندی پیش در کنفرانس Convergence توضیح داد که این دو نرم‌افزار را به زودی به دست کاربران می‌رساند.

در حالی که پیش‌بینی شده است مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 نیمه دوم امسال وارد بازار شود، پیش‌نمایش فنی که هم اکنون عرضه شده است قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارد که قرار است در نسل بعدی مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت مورد استفاده قرار گیرد.

نخستین به‌روزرسانی اصلی برای نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint صورت می‌گیرد. این به‌روزرسانی مبتنی بر پلتفورم Data Loss Protection مایکروسافت سه نرم‌افزار مذکور را شامل می‌شود.

 

لازم به ذکر است که مایکروسافت طی چند سال گذشته قابلیت‌های پلتفورم DLP را به نرم‌افزارهای Exchange، Outlook، OneDrive for Business و SharePoint اضافه کرد و در این اتفاق سه‌ نرم‌افزار Word، Excel و PowerPoint از این به‌روزرسانی جا ماندند.

اما با نسخه جدید Office این سه نرم‌افزار نیز امکانات پلتفورم مذکور را شامل می‌شوند و مدیران IT به کمک آن می‌توانند به صورت مرکزی سیاست‌های سازمان را اعمال کنند.
 
کد مطلب: 35208
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام