۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹

فولکس‌واگن اصلا از خدمات ابری استفاده نمی‌کند

ایتنا - این شرکت به جای استفاده از خدمات تخصصی ابری، زیرساخت‌های ویژه را به صورت داخلی در اختیار گرفته است.
فولکس‌واگن اصلا از خدمات ابری استفاده نمی‌کند


گروه خودروسازی فولکس‌واگن اعلام کرد که به دلیل وجود قوانین سختگیرانه در زمینه به کارگیری داده‌ها، ترجیح می‌دهد فعالیت‌های خود را روی فضای پردازش ابری دنبال نکند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از V3، این شرکت به جای آنکه خدمات تخصصی مبتنی بر فضای پردازش ابری را مورد استفاده قرار دهد، زیرساخت‌های ویژه را به صورت داخلی در اختیار گرفته است تا از فرآیندهای داده‌ای خود پشتیبانی کند.

«استفان مینزر» مدیر پروژه داده‌ها در فولکس‌واگندر «کنفرانس سیستم‌های هوش مصنوعی و تحلیلی گارتنر - ۲۰۱۵» توضیح داد که داده‌های این شرکت بزرگ خودروسازی در دفتر مرکزی این شرکت در ولفسبرگ ذخیره و نگهداری می‌شوند.

او گفت: «ما از خدمات پردازش ابری استفاده نمی‌کنیم. شما به خوبی می‌دانید که دولت آلمان در زمینه حفظ حریم خصوصی در مورد داده‌ها موانع فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند. فولکس‌واگن یکی از شرکت‌های قدیمی آلمانی است و باید این اطمینان را برای کشور خود حاصل کند که داده‌های آن در شرایط کاملا ایمن نگهداری می‌شوند.»

 

مدیر مرکز داد‌ه‌های فولکس‌واگن همچنین اظهار داشت: «ما مجبوریم زیرساخت‌های IT را به صورت اختصاصی برای خود راه‌اندازی کنیم و این زیرساخت‌ها در ولفسبرگ راه‌اندازی شده است و بنابراین تمام اطلاعات ما به صورت داخلی و در شرایط کاملا ایمن مورد تحلیل قرار می‌گیرند.»

تصمیم شرکت خودروسازی فولکس‌واگن به منظور عدم بهره‌مندی از خدمات پردازش ابری در شرایطی صورت گرفته است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ آلمانی نیز فرآیند مشابه را دنبال می‌کنند.

این روزها امنیت در فضای پردازش ابری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سازمان‌های جهانی محسوب می‌شود و کسب و کارهای فعال در زمینه‌های مختلف، با نگرانی فراوان ترجیح می‌دهند اطلاعات حیاتی خود را روی فضای ابری قرار ندهند.
 
کد مطلب: 35173
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام