۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸

۱۱ حفره خطرناک در Flash Player وصله شد

ایتنا - در این به‌روزرسانی حفره‌هایی تحت پوشش قرار گرفت که می‌توانست به هکرها امکان دهد کنترل کامل رایانه آسیب‌ دیده را در دست بگیرند.
۱۱ حفره خطرناک در Flash Player وصله شد


شرکت Adobe حفره‌های امنیتی مختلف در نرم‌افزار Flash Player را وصله کرد و در این میان گفته شد ۱۱ حفره امنیتی از آنها بسیار خطرناک بوده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، Adobe روز گذشته آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را برای نرم‌افزار Flash Player انجام داد.

در این به‌روزرسانی که برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس انجام شد، حفره‌هایی تحت پوشش قرار گرفت که می‌توانست به هکرها امکان دهد کنترل کامل رایانه آسیب‌ دیده را در دست بگیرند.

به‌روزرسانی امنیتی جدید حفره‌هایی را مربوط به نسخه رایانه‌ای Flash Player می‌شد برطرف کرد و برای سیستم‌عامل لینوکس نیز نسخه ویژه نرم‌افزار مذکور که مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی IE و کروم نصب می‌شد، به‌روزرسانی شد.

 

شرکت Adobe با این اتفاق اختلالاتی که واسطه برنامه Flash Player برای حافظه رایانه ایجاد می‌شد را نیز برطرف کرد و دیگر به‌روزرسانی‌ها نیز به انتشار از راه دور کدهای مخرب، عبور از سیستم امنیتی شبکه و کنترل از راه دور رایانه مربوط می‌شد.

شرکت Adobe از تمامی کاربران خود درخواست کرد هرچه سریع‌تر نرم‌افزار Flash Player به آخرین نسخه عرضه شده به‌روز کنند.

کاربرانی که از این نرم‌افزار روی رایانه‌های ویندوزی و مک استفاده می‌کنند می‌بایست نسخه Adobe Flash Player ۱۷.۰.۰.۱۳۴ را در اختیار بگیرند و لینوکسی‌ها نیز باید هرچه سریع‌تر Adobe Flash Player ۱۱.۲.۲۰۲.۴۵۱ را نصب کنند.
 
کد مطلب: 35149
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام