۵
۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵

مدیر گوگل: انسان‌ها می‌توانند ۵۰۰ سال عمر کنند

ایتنا – یکی از مدیران گوگل در اظهاراتی تامل‌برانگیز مدعی شد در آینده عمر انسان به پنج قرن می‌رسد.
مدیر گوگل: انسان‌ها می‌توانند ۵۰۰ سال عمر کنند


یکی از مدیران گوگل می‌گوید در آینده انسان‌ها می‌توانند تا ۵۰۰ سال عمر کنند.

بیل ماریس (Bill Maris) مدیر بخش سرمایه‌گذاری‌های گوگل معتقد است در دهه‌های آینده، الگوی زندگی بشر تغییر خواهد کرد و علوم پزشکی تا بدانجا پیشرفت می‌کند که می‌تواند بهبود ژنتیکی انسان‌ها و امکان درمان بیماری‌ها در سطح مولکولی را به دنبال داشته باشد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، وی بر این باور است که در ۲۰ سال آینده معالجه سرطان با مواد شیمیایی کاری ساده و پیش پا افتاده محسوب می‌شود، مانند استفاده از تلگراف.

بیل ماریس می‌گوید انسان‌ها در آینده‌ای نزدیک قادر خواهند بود بیماری‌های شایع در زمان کهنسالی از قبیل پارکینسون و آلزایمر را درمان کنند و همچنین آن دسته از اعضا و جوارح بدن که به دلیل عواملی همچون نور خورشید، سیگار و مشروبات الکلی آسیب دیده‌اند را ترمیم نماید.

گوگل امسال نیم میلیارد دلار در شرکت‌هایی که در زمینه مقابله با روند پیر شدن انسان فعالیت می‌کنند، سرمایه گذاری کرده است.

همچنین این کمپانی آمریکایی سال گذشته شرکت نرم‌افزاری Flatiron Health را که در زمینه ساخت پلتفرمی بر پایه ابر (Cloud) برای گرداوری اطلاعات مربوط به سرطان فعالیت می‌کند را خریداری نمود.
 
کد مطلب: 35144
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه قربون شکلت.... همین ۲۷ سال برای من یکی کافیه.... دیگه این دنیا چیز جالبی برای من نداره که دلم برایش تنگ بشود..... مفت چنگ پولدارها
feedback
Iran, Islamic Republic of
منظورش ایران نبود.بدل نگیر
علی
feedback
Romania
چرا اونها که دین و ایمون درست و حسابی ندارن اینقدر به اینده امیدوار باشند و طرح برنامه داشته باشند و ما بچه مسلمون نه ؟1 معلومه که ما هم می تونیم به فناوری های بالاتری دست پیدا کنیم . معلومه که ما هم ازروی بلند پروازانه داریم . این پر واضح هست که ما هخم جوونهای جسور و با اراده و خلاقی داریم که دروازهای علم و فناوری و دانش روبرای ما باز می کنند . یکیش همین موسسه رویان . موسسه هوافضای ایران . موسسه انرژس اتمی که همشون دارن با جوونهای بین 20 تا 35 ساله کار می کنند و جلو میرن . یا علی مدد .
feedback
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههههه خندیدم والا
کارشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایشون پزشک هستند که این نظرو میدهند ؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام