۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴

OneDrive مایکروسافت برای سازمان‌ها به‌روز شد

ایتنا - مایکروسافت نسخه جدید ابزار OneDrive for Business مخصوص سازمان‌ها را مبتنی بر نیازهای کاربران تغییر داده است.
OneDrive مایکروسافت برای سازمان‌ها به‌روز شد


ابزار اینترنتی OneDrive for Business مایکروسافت به‌روز شد تا سازمان‌ها به واسطه آن بتوانند آسان‌تر از گذشته فایل‌های مورد نظر خود را مبتنی بر فضای پردازش ابری ایجاد کنند، به اشتراک بگذارند یا جست‌وجو نمایند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دِ.نکست.وب، آن دسته از کاربرانی که برای نخستین بار از این محصول استفاده می‌کنند با کلیک راست روی فایل‌ها و فولدرهای مورد نظر خود این امکان را در اختیار می‌گیرند تا آنها را فضای ابری ویرایش کنند، بارگذاری کنند، به اشتراک بگذارند، کپی کنند، انتقال دهند یا آنها را پاک کنند.

این منوی کاربردی همچنین شامل قابلیت‌های پیشرفته‌تر می‌شود که از جمله آنها می‌توان به امکان مشاهده سابقه فعالیت‌ها در سرویس مربوطه اشاره کرد.

نسخه جدید سیستم خدمات ابری OneDrive for Business مایکروسافت یک گزینه ویژه برای جست‌وجو را شامل می‌شود که به کمک آن می‌توانید فایل‌ها و فولدرهای خود را در کوتاه‌ترین زمان بازیابی کنید.

 

با این گزینه می‌توانید در اطلاعاتی که از جانب دیگر کاربران با شما به اشتراک گذاشته شده است نیز جست‌وجوهای خود را انجام دهید.

شرکت مایکروسافت در نسخه جدید ابزار ویژه خود برای استفاده آسان از خدمات پردازش ابری OneDrive به کاربر امکان داده است تا برای افراد مورد نظر خود دعوتنامه‌های ویژه ارسال کند و از آنها بخواهد اطلاعات مورد نظر را به اشتراک بگذارند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت نسخه جدید ابزار OneDrive for Business مخصوص سازمان‌ها را مبتنی بر نیازهای کاربران تغییر داده است و از این رو پیش‌بینی می‌شود میزان استفاده از آن افزایش یابد.
 
کد مطلب: 35128
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام