۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶

Adobe با همکاری IBM خدمات ویژه به سازمان‌ها می‌دهد

ایتنا - این محصول مشترک تجربه متفاوتی را در جریان برخورد با مشتریان برای آنها به ارمغان می‌آورد.
Adobe با همکاری IBM خدمات ویژه به سازمان‌ها می‌دهد


در کنفرانس سالانه Adobe Summit دو شرکت Adobe و اعلام کردند که با همکاری‌های جدید، محصولات گسترده‌ای را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فایننسز، در این کنفرانس گفته شد که سیستم IBM Interactive Experience به صورت تخصصی با امکانات ویژه برای کسب و کارها، قابلیت‌های سیستم Adobe Marketing Cloud را نیز در بر می‌گیرد.

ادغام خدمات ابری Adobe Marketing Cloud با قابلیت‌های تخصصی در حوزه طراحی، دیجیتال و فناوری IBM Interactive Experience این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا به صورت جامع تمام نیازهای مشتریان خود را شناسایی کند.

«براد رنچر» مدیر مرکز بازاریابی دیجیتالی در شرکت Adobe گفت: «ما برای همکاری نزدیک با بزرگترین شرکت‌های فناوری و آژانس‌های اصلی نوآوری در جهان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم و همکاری با سیستم IBM Interactive Experience نیز بر همین اساس صورت گرفته است.»

 

او توضیح داد: «سازمان‌های سراسر جهان از ابزار مشترکی که توسط دو شرکت Adobe و IBM ارائه می‌شود بهره خواهند برد. این محصولات جدید تجربه متفاوتی را در جریان برخورد با مشتریان برای آنها به ارمغان می‌آورد و حتی مشتریانی که از طریق موبایل، کارت‌های ویژه خرید یا نمایشگرهای لمسی در فروشگاه‌ها خریدهای خود را انجام می‌دهند نیز در سیستم مرکزی سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرند.»

لازم به ذکر است که IBM همواره سیستم‌های منحصر به‌فرد در جریان تحلیل رفتارهای مشتریان را ارائه کرده است و به همین خاطر تلفیق سیستم Interactive Experience با خدمات ابری Adobe می‌تواند کاربرد فراوان داشته باشد.
 
کد مطلب: 35127
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام