۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱

مرکز خدمات پردازش ابری آمازون ۵۰ میلیارد دلار می‌ارزد

ایتنا - واحد AWS در فصل چهارم سال 2014 میلادی موفق شد درآمدی بالغ بر 1.67 میلیارد دلار را به دست آورد.
مرکز خدمات پردازش ابری آمازون ۵۰ میلیارد دلار می‌ارزد


سهامداران آمازون از امسال می‌توانند میزان درآمدهای این شرکت از واحد خدمات پردازش ابری را به دقت محاسبه کنند. زیرا این نخستین باری است که وضعیت مالی این بخش به صورت مجزا بررسی می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از گیک‌وایر، البته باید گفت پیش از آنکه آمازون بخواهد گزارش‌های رسمی خود را در این زمینه منتشر کند، کارشناسان اقتصادی تحلیل‌های و پیش‌بینی‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند.

تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری Robert W. Baird بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کردند مرکز ارائه دهنده خدمات پردازش ابری آمازون(AWS) بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد به عبارت دیگر هر سهام آن ۹۵ دلار می‌ارزد.

در پایان فصل گذشته آمازون اعلام کرد که گزارش مالی مجزا مربوط به واحد ارائه خدمات پردازش ابری خود را در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر می‌کند.

 

لازم به ذکر است که واحد AWS در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی موفق شد درآمدی بالغ بر ۱.۶۷ میلیارد دلار را به دست آورد که البته باید توجه داشت این مرکز به صورت همزمان خدمات تبلیغات را نیز ارائه می‌دهد و قراردادهایی در زمینه کارت‌های اعتباری منعقد کرده است.

این بانک سرمایه‌گذاری همچنین اظهار داشت که AWS می‌تواند به یکی از ارکان اصلی کسب و کار آمازون تبدیل شود و میانگین درآمد فصلی آن در سال ۲۰۲۰ میلادی به بیش از ۲۰ میلیارد دلار برسد.
 
کد مطلب: 35080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام