۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴

پایان امسال ویندوز ۱۰ روی Xbox نصب می‌شود

ایتنا - کنار هم قرار دادن Xbox و ویندوز برای نخستین بار انعطاف بیشتری را برای این کنسول بازی به همراه می‌آورد.
پایان امسال ویندوز ۱۰ روی Xbox نصب می‌شود


مایکروسافت امیدوار است با ویندوز ۱۰ اتفاقات مختلف را رقم بزند و با ایجاد فضای لازم برای نصب آن روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، محبوبیت خود را نزد کاربران بازگرداند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌نت، با همه این تفاسیر مایکروسافت ماموریت جدیدی برای سیستم‌عامل جدید خود در نظر گرفته است و تلاش می‌کند به کمک آن کاربران بیشتری را به سمت Xbox بکشاند.

منابع آگاه اعلام کردند پایان سال جاری میلادی مایکروسافت کنسول بازی Xbox One را به‌روز می‌کند تا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ روی آن نصب شود.

کنار هم قرار دادن Xbox و ویندوز برای نخستین بار و آسان‌سازی فرآیند توسعه بازی‌ها توسط شرکت‌های مختلف انعطاف بیشتری را برای این کنسول بازی به همراه می‌آورد و میزان رضایتمندی کاربران را افزایش می‌دهد.

 

مایکروسافت در جریان توسعه ویندوز ۱۰ اعلام کرده است که مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار به راحتی می‌توانند محصولات خود را تولید کنند و امکان استفاده از این ابزارها روی دستگاه‌های مختلف فراهم شود.

به صورت مشابه، تولیدکنندگان بازی‌های ویدیویی نیز با اقدامات جدید مایکروسافت قادر خواهند بود محصولات جدید خود را بدون محدودیت‌های قبلی توسعه دهند.
 
کد مطلب: 35077
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام