۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹

۸۹ درصد سازمان‌ها عدم سازگاری با بیگ دیتا را عامل شکست می‌دانند

ایتنا - 84 درصد سازمان‌ها بر این باورند که تحلیل کلان داده‌ها می‌تواند چشم‌انداز رقابتی صنعت را طی یک سال آینده تغییر دهد.
۸۹ درصد سازمان‌ها عدم سازگاری با بیگ دیتا را عامل شکست می‌دانند


داده‌ها همواره کلید اصلی موفقیت در سازمان‌ها بوده‌اند و با این وجود طی سه تا پنج سال گذشته نقش آنها در سازمان‌های سراسر جهان از «مهم» به «حیاتی» تغییر کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت «جنرال الکتریک» با همکاری مرکز Accenture مطالعه‌ای را در سال ۲۰۱۴ میلادی انجام داد که در پایان آن مشخص شد، ۸۴ درصد سازمان‌ها بر این باورند که تحلیل کلان داده‌ها(Big Data) می‌تواند چشم‌انداز رقابتی صنعت را طی یک سال آینده تغییر دهد.

در این مطالعه ۸۹ درصد سازمان‌ها اعلام کردند ناکامی در سازگاری با استراتژی تحلیل کلان داده‌ها می‌تواند کاهش سهم سازمان در بازار جهانی و عدم حرکت رو به جلو را باعث شود.

«هیلاری میسون» بنیانگذار مرکز Fast Forward Labs اعلام کرد: «مزیت اصلی داده‌ها این است که، چیزهایی را در مورد جهان به شما اعلام می‌کند که پیش از این نمی‌دانستید. همان طور که رقبای شما روز به روز آگاهی بیشتری کسب می‌کنند، شما نیازمند آن هستید تا بیشتر یاد بگیرید.»

 

این بررسی نشان داده است که سازمان‌ها در حال حاضر به میزان قابل ملاحظه بیشتر از گذشته اطلاعات را برای خود ذخیره می‌کنند.

«مکس شرون» بنیانگذار مرکز مشاوره علوم داده Polynumeral در این خصوص گفت: «تصور کنونی بر این است که اگر یک شخص وارد فروشگاه شود، تنها چیزی که فروشگاه به آن فکر می‌کند این است که به واسطه او درآمد خود را افزایش می‌دهد و لیست محصولات آنها کاهش می‌یابد. اگر این شخص هیچ خریدی از فروشگاه نکند، شما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نخواهید داشت و هیچ داده‌ای در این باره ثبت نمی‌شودو»

او توضیح داد: «با همه این اتفاق شما هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از کارت‌های مخصوص مشتریان وفادار و خریدهای آنلاین، اطلاعات مربوط به هر کلیک و نقل و انتقال را ذخیره کنید و مبتنی بر آنها گام‌های بعدی خود را بردارید.»
 
کد مطلب: 34998
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام