۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱

اطلاعات جدید در مورد «ویندوز سرور ۲۰۱۶» منتشر شد

ایتنا - مایکروسافت نسخه بعدی سیستم‌عامل Windows Server برای آزمایش توسط کاربران جهانی را در بهار پیش‌رو عرضه می‌کند.
اطلاعات جدید در مورد «ویندوز سرور ۲۰۱۶» منتشر شد


تصمیم اخیر مایکروسافت مبنی بر تغییر برنامه‌ها برای عرضه نسخه بتای سیستم‌عامل جدید Windows Server در ماه ژانویه باعث توقف انتشار شایعات در این حوزه نشد و منابع آگاه در تازه‌ترین گزارش‌ها جزئیات بیشتری را در مورد این نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت مخصوص سرورها منتشر کردند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مرکز WZor طی چند روز گذشته اطلاعات جامعی را در مورد نسخه تکمیل شده Windows Server 2016 و برنامه‌های آتی غول نرم‌افزاری جهان برای نسخه جدید سیستم‌عامل سرور خود منتشر کرد.

این مرکز اسلایدهای خود در این زمینه را با عنوان زیر روی اینترنت قرار داد: «سرور نانو: آینده ویندوز سرور هم‌اکنون آغاز می‌شود.» در این اسلایدها از Nano Server به عنوان گزینه جدید استقرار Windows Server در سازمان‌ها یاد شد.

به گفته منابع آگاه، تغییر تصمیم مایکروسافت برای عرضه نسخه بتای این محصول در ژانویه ۲۰۱۵ به این دلیل بوده است تا این شرکت نرم‌افزاری در زمان مناسب‌تر بازخوردهای بیشتری را از سوی کاربران خود دریافت کند.

 

هم‌اکنون گفته شده است که شرکت مایکروسافت نسخه بعدی سیستم‌عامل Windows Server برای آزمایش توسط کاربران جهانی را در بهار پیش‌رو عرضه می‌کند.

«جفری اسنووِر» بنیانگذار مرکز PowerShell و از اعضای گروه Distinguished Engineer مایکروسافت در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که این شرکت بزرگ صاحبان سرور در سراسر جهان را تشویق می‌کند تا هرآنچه که نیاز دارند را روی سیستم‌های خود نصب کنند و به عبارت دیگر، از یک سیستم‌عامل مخصوص سرور فقط قابلیت‌های که تمایل به استفاده از آن را دارند در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 34997
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام