۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸

Spartan مایکروسافت آماده رقابت با همه مرورگرهای اینترنتی

ایتنا - نام Spartan به یکی از بازی‌های کنسول Xbox One موسوم به Halo: Spartan Assault برمی‌گردد.
Spartan مایکروسافت آماده رقابت با همه مرورگرهای اینترنتی


مایکروسافت مبتنی بر پروژه Spartan مرورگر جدید و مدرنی را مخصوص ویندوز ۱۰ تولید می‌کند که رایانه‌های شخصی، رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، موتور جدید پشتیبان این مرورگر اینترنتی موسوم به Edge با موتور ویژه مرورگر Internet Explorer 11 که با نام Trident متفاوت است و به گفته کارشناسان، سایت‌های اینترنتی در آن مانند Chrome و با سرعت بیشتر باز می‌شوند.

اما نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که مایکروسافت یکی از مشهورترین و کاربردی‌ترین محصولات خود یعنی IE را به خاطر این مرورگر جدید کنار می‌گذارد.

نام Spartan به یکی از بازی‌های کنسول Xbox One موسوم به Halo: Spartan Assault برمی‌گردد و مایکروسافت از آن به عنوان بهترین رقیب برای تمام مرورگرهای اینترنتی موجود در بازار یاد می‌کند.

 

بسیاری از کارشناسان شرکت گوگل را به عنوان مایکروسافت مدرن یاد می‌کنند و در این میان، از Spartan به عنوان Chrome جدید یاد می‌شود.

لازم به ذکر است که مرورگر IE بیش از ۲۰ سال قدمت دارد و به همین خاطر مایکروسافت به راحتی نمی‌تواند آن را کنار بگذارد.

گروه توسعه‌دهنده مرورگر Spartan همچنین ده‌ها حفره امنیتی و مشکلات موجود در آخرین نسخه IE را نیز برطرف کرده است و به صورت همزمان می‌کوشد از آن پشتیبانی کند.
 
کد مطلب: 34938
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام