۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲

بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال

ایتنا- در روزهای پایانی سال قیمت سیم‌کارت‌های ثابت همراه اول افزایش یافته است.
بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال


با نزدیکی به ایام پایانی سال قیمت سیم‌کارت‌های ۰۹۱۲ با افزایش مواجه شده و قیمت سیم‌کارت‌های کد ۱ هم به ۲.۵ میلیون تومان رسیده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بنابر اظهارات فعالان بازار در حال حاضر همچنان بیشترین تقاضا برای خرید کدهای قدیمی سیم‌کارت مانند کدهای ۱ و ۲ است که این کدها به دلیل کم بودن در بازار از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر سیم‌کارت‌ها برخوردارند.

در حال حاضر هر سیم‌کارت همراه اول با کد ۱ در بازار با قیمتی بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته این رقم براساس میزان رند بودن شماره متفاوت است.

سیم‌کارت‌های کد ۲ نیز با قیمتی بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار به فروش میرسند و البته قیمت خرید آنها از سوی خریداران سیم‌کارت به طور معمول حدود ۱۰۰ هزار تومان پائین‌تر از قیمت فروش است.

سیم‌کارت‌های کد ۳ همراه اول با قیمتی بالغ بر ۹۰۰ هزار تومان و سیم‌کارت‌های کد ۴ با بهای بیش از ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین بنا بر اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت قیمت سیم‌کارت‌های کد ۵ به حدود ۶۰۰ هزار تومان رسیده و کد ۶ و ۷ به ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر ۵۵۰ و ۴۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

برای سیم‌کارت‌های کد ۸ نیز در بازار بر اساس صفر یا کارکرده بودن آنها، قیمت‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

به گونه‌ای که اکنون سیم‌کارت‌های کد ۸ صفر با بهایی بیش از ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند و سیم‌کارت‌های کد ۸ کار کرده که تا چندی پیش قیمتشان حدود ۲۰۰ هزار تومان بود اکنون بیش از ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارند.

برای سیم‌کارت‌های کد ۹ نیز با وجود آن که مدت زیادی از عرضه آنها در بازار نمی گذرد برای خط‌‌‌های کارکرده قیمتی معادل ۲۵۰ هزار تومان و برای خط‌های صفر رقمی معادل ۳۰۰ هزار تومان تعریف شده است.

همچنین سیم‌کارت ۰۹۱۲ با کد جدید صفر این روزها در بازار بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان قیمت تعریف شده است و هنوز سیم‌کارت کارکرده کد صفر در بازار بسیار کم است.

قیمت سیم‌کارت‌ها که نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش قابل توجهی مواجه بوده در حال حاضر در شرایطی است که فعالان بازار معتقدند بعید به نظر می‌رسد تا پایان سال بهای بالاتری برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
کد مطلب: 34916
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام