کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمایه‌گذاری ۳ میلیون دلاری برای توسعه زبان برنامه‌نویسی Node.js

10 اسفند 1393 ساعت 15:32

ایتنا - از 3 میلیون دلار مذکور در جهت تولید محصولات جدید و همکاری با بزرگترین شرکت‌های جهان در لیست Fortune 500 استفاده می‌شود.




شرکت نرم‌افزاری NodeSource که ابزارهای ویژه خود برای توسعه زبان برنامه‌نویسی Node.js را ارائه می‌دهد، برای گسترش فعالیت‌های خود ۳ میلیون دلار سرمایه جدید در اختیار گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌کرانچ، این سرمایه‌گذاری از سوی دو مرکز Crosslink Capital و Resolute Ventures تا این زبان برنامه‌نویسی بتواند به عنوان اهرم کاربردی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

محصولات شرکت NodeSource نیازمند توسعه بیشتر هستند تا توسط برنامه‌نویسان مورد استفاده قرار بگیرند و در مقیاس بزرگ‌تر برای تولید ابزارهای کاربردی از آنها استفاده شود.

«برندان ایچ» مخترع زبان برنامه‌نویسی جاوااسکریپت که به عنوان مشاور با شرکت NodeSource همکاری می‌کند توضیح داد: «جاوااسکریپت محدودیت‌های گذشته را ندارد تا فقط برای طراحی سایت‌های اینترنتی به کار گرفته شود. این زبان برنامه‌نویسی به واسطه سازگاری با Node.js توانسته است روی سرورها نیز استفاده شود.»

 

شرکت NodeSource هم‌اکنون مشتریان بزرگی از جمله Uber، Fitbit و Netflix را در زیرمجموعه خود قرار داده است.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، NodeSource از ۳ میلیون دلار مذکور در جهت تولید محصولات جدید و پشتیبانی از فعالیت‌های خود برای همکاری با بزرگترین شرکت‌های جهان که نام آنها در لیست Fortune 500 وجود دارد، استفاده می‌کند.
 


کد مطلب: 34910

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34910/سرمایه-گذاری-۳-میلیون-دلاری-توسعه-زبان-برنامه-نویسی-node-js

ايتنا
  https://www.itna.ir