۰
plusresetminus
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

تاکید ۹۷ درصد مدیران بر ساخت نرم‌افزار متناسب با نیازهای سازمان

ایتنا - 94 درصد مدیران اظهار داشتند که به احتمال قوی در فرآیندهای داخلی خود از چنین‌ نرم‌افزارهایی بهره خواهند برد.
تاکید ۹۷ درصد مدیران بر ساخت نرم‌افزار متناسب با نیازهای سازمان


آینده صنعت نرم‌افزار با آنچه که در ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته تجربه کردیم متفاوت خواهد بود و به زودی خواهیم دید نرم‌افزارها مبتنی بر نیاز کاربران و با طراحی سفارشی ساخته خواهند شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این نتیجه بر اساس مطالعه‌ای که روی ۳۰۶ درصد از مدیران IT سازمان‌ها انجام شد، به دست آمد.
بر اساس این بررسی ۸۷ درصد از مدیران مذکور اعلام کردند که آینده فرآیند تولید نرم‌افزار به این صورت دنبال خواهد شد.

این بررسی که با پشتیبانی مرکز Appian به انجام رسید،‌ نرم‌افزارهای سفارشی را در قالب ابزاری توصیف کرد که مبتنی بر درخواست گروه IT یک سازمان یا مرکز توسعه خدمات برون‌سپاری ساخته می‌شود. زیرا قابلیت‌های مورد نیاز در نرم‌افزار نمی‌تواند از طریق یک مجموعه خریداری شده در اختیار گرفته شود.

در این مطالعه ۸۷ درصد مدیران IT اعلام کردند که ساخت نرم‌افزار مبتنی بر نیازهای آنها مهم‌ترین راهکار برای دستیابی به نوآوری محسوب می‌شود و ۹۷ درصد آنها هم بر استفاده از نرم‌افزارهای سفارشی تاکید داشتند.

 

از بین مدیرانی که در این بررسی حضور داشتند ۹۴ درصد اظهار داشتند که به احتمال قوی در فرآیندهای داخلی خود از چنین‌ نرم‌افزارهایی بهره خواهند برد.

باید این جریان از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که بازار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار در آینده نزدیک داغ‌تر می‌شود و آنها به جای تولید یک ابزار کاربردی، یک سیستم‌ جامع نرم‌افزاری برای سازمان‌های بزرگ را تولید می‌کنند.
 
کد مطلب: 34859
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام