۰
plusresetminus
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲

امنیت سایبری، مهم‌ترین اولویت سازمان‌های منطقه

ایتنا - ، در سال 2016 میلادی امنیت سایبری به یکی از سه اولویت 70 درصد مدیران عامل در سازمان‌های سراسر جهان تبدیل خواهد شد.
امنیت سایبری، مهم‌ترین اولویت سازمان‌های منطقه


مرکز تحقیقاتی IDC با شرکت در کنفرانس CIO Summit خاورمیانه اعلام کرد که امنیت سایبری و خدمات موبایلی دو اولویت اصلی برای سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در منطقه محسوب می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، «استیون الیوت» مدیر تحقیقات IDC توضیح داد افزایش تمایل به استفاده از ابزارهای موبایلی باعث شده است تا نگرانی‌هایی در مورد حریم شخصی سازمان مطرح شود و این نگرانی‌ها به‌زودی به خارج از واحد IT سازمان نشات پیدا می‌کند.

به گفته او، در سال ۲۰۱۶ میلادی امنیت سایبری به یکی از سه اولویت ۷۰ درصد مدیران عامل در سازمان‌های سراسر جهان تبدیل خواهد شد.

 

الیوت گفت: «میزان نگرانی جمع داخلی سازمان در مورد مسایل امنیتی رو به افزایش است و در این فرآیند مسئولیت مدیران ارشد برای پاسخگویی به این مسئله بیشتر می‌شود. در این جریان شاهد خواهیم بود مدیران ارشد سازمان با مدیران اطلاعاتی همکاری‌های نزدیک‌تری را انجام دهند.»

او در ادامه اظهار داشت: ‌«چشم‌انداز امنیتی امروز بر این اصل استوار است که ترکیب مدیریت IT و مدیران ارشد سازمان راهکار اصلی برای حل این مشکل محسوب می‌شود و هر راهکار جدیدی با این فرآیند می‌تواند به صورت موفقیت‌آمیز مستقر شود.»
 
کد مطلب: 34857
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام