۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲

گجت ایرانی مضراب تبلت ساخته شد

ایتنا- مضراب تبلت یک گجت ایرانی است که برای اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی ساخته شده است.
گجت ایرانی مضراب تبلت ساخته شد


یک مخترع ایرانی موفق به ساخت مضرابی شد که جهت نوازندگی انواع موسیقی‌ها بر روی تبلت است.


به گزارش ایتنا از مهر، حمید رحمانی مخترع "مضراب تبلت " گفت: با توجه به تلفیق تکنولوژی، هنر و نقش انكار ناپذير مضراب در انتقال ايده‌هاي موسيقي نوازنده، بر آن شدیم تا مضراب تبلتی را به عنوان یک گجت ایرانی بسازیم.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از این مضراب‌ها می‌توان به راحتی با تبلت به تمرین نوازندگی پرداخت، اظهار داشت: مضراب تبلت یک گجت ایرانی است که برای اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی ساخته شده است و کاملا شبیه مضراب‌های واقعی عمل می‌کند.

به گفته وی طراحي و ساخت مضراب تبلت به طور تخصصي برای تبلت و موبایل‌ها بوده تا سازهایی همچون سنتور ایرانی، درام و موارد مشابه را برای هنرمندان جهان بر اساس اصول موسیقی مهیا کند كه می‌تواند با استقبال گسترده‌ای از نوازندگان روبرو شود.

وی با بیان مثالی عنوان کرد: مضراب واقعی سنتور بر روی تبلت کار نمی‌کند، از این رو مضراب تبلت، تمرین موسیقی با اپلیکیشن را ممکن می‌سازد.

همچنین با تبلت دیگر نیازی نیست که با انگشتان دست به نوازندگی با تبلت و یا به طور واقعی بر روی سنتور پرداخت.

رحمانی با بیان اینکه این مضراب نمونه خارجی ندارد، افزود: مضراب تبلت در قالب گجت ایرانی اختراع شده که هم برای سازهای خارجی و هم ایرانی کاربرد دارد و می‌توان این مضراب‌ها را به کشور‌های خارجی صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی این مضراب به گونه‌ای است که شبیه ساز پوست دست برای صفحات لمسی خازنی می‌شود، افزود: مضراب تبلت در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده که نوع مشکی آن حرفه‌ای است و دقت ساخت بالایی برای تسریع در نوازندگی دارد.

همچنین نوع سفید آن دارای رنگ بندی مخصوص خانم‌ها است.

وی یادآورشد: این مضراب بر روی ابزارهای Galaxy s4 , s5 , note 2 ,3 HTC ONE M8 و مورادی از این دست، بدون داشتن محافظ صفحه نمایش ، تست شده است.
کد مطلب: 34767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام