۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

سیم‌کارت‌های قطع‌شده فقط با ارائه سند وصل می‌شوند

ایتنا- اگر سند همراه مشترکان سیم‌کارت‌های قطع نشده نباشد، دفاتر پیشخوان از وصل مجدد معذورند.
سیم‌کارت‌های قطع‌شده فقط با ارائه سند وصل می‌شوند


علی فلاح حقیقی با بیان اینکه سیم‌کارت‌های جعلی به زودی و طی هفته جاری قطع می‌شوند، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولتی که امور مشترکان اپراتورهای موبایل هستند آمادگی لازم جهت فعال‌سازی مجدد سیم‌کارت‌های قطع شده را دارند.


وی عنوان کرد: مشترکانی که این هفته سیم‌کارت‌شان قطع می‌شود تنها کافی است با در دست داشتن کارت ملی و سند سیم‌کارت به این دفاتر مراجعه کنند تا اطلاعات آنها در سیستم رایانه‌ای ثبت شود. او افزود: مدارک مورد نیاز برای وصل مجدد خطوط همان مدارکی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت قطع نشدن خطوط درخواست کرده بود.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با بیان اینکه اگر سند همراه مشترکان سیم‌کارت‌های قطع نشده نباشد، معذور از سرویس‌دهی هستیم، گفت: طبق قوانین اگر مالک مراجعه نکند، خدمتی را ارائه نمی‌کنیم مگر اینکه رگولاتوری شرایط خاصی را در نظر بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بیش از ۱۱ میلیون سیم‌کارت جعلی در کشور وجود دارد و اگر اینها قطع شود ظرفیت لازم برای پاسخگویی حضوری در دفاتر کشوری را دارید، گفت: ۱۶ هزار دفتر پیشخوان شهری و روستایی با افراد متخصص حاضر در آنها داریم. گمان نمی‌کنم اگر سیم‌کارت‌های جعلی قطع شوند مشترکان به یکباره هجوم بیاورند.

فلاح حقیقی افزود: بسیاری از این سیم‌کارت‌ها ممکن است غیرفعال باشند و از این حیث کسی پیگیر وصل مجدد آنها نشود. در عین حال دفاتر پیشخوان آمادگی مراجعه حضوری مردم را دارند.

وی با بیان اینکه دفاتر موظف هستند تعرفه اپراتورها را بابت هزینه وصل مجدد دریافت کنند، درباره ساعت کاری آنها نیز گفت: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ آماده ارائه خدمات هستند، اما ممکن است ساعت کاری آنها در روز پنج‌شنبه تا ظهر بیشتر نباشد.

منبع: تسنیم
کد مطلب: 34698
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام