۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳

چند برنامه حیاتی برای اپلی‌ها

ایتنا- کسانی که پول خود را صرف خرید یک آیپد یا آیفون کرده‌اند انتظار دارند که بیشترین استفاده را از دستگاه هوشمند خود داشته باشند.
چند برنامه حیاتی برای اپلی‌ها


اگرچه دستگا‌های iOS از لیست بلند و بالای نزدیک به یک میلیون اپلیکیشن‌ سود می‌برند، اما گفته می‌شود ۹۰ درصد اپلیکیشن‌های پلی استور به درد بخور نیست! حتی در این صورت نیز حدود ۱۰۰ هزار برنامه باقی می‌ماند که امتحان کردن آن‌ها بی‌ارزش نخواهد بود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کسانی که پول خود را صرف خرید یک آیپد یا آیفون کرده‌اند انتظار دارند که بیشترین استفاده را از دستگاه هوشمند خود داشته باشند با این حال اکثر این افراد بین هزاران برنامه مختلف سرگردان می‌ماند و شاید هرگز نتوانند برنامه‌های کاربردی را پیدا کنند.

بنابراین وب‌سایت «techradar» لیستی از برنامه‌هایی را ارائه داده است که می‌تواند برای کسانی که از سیستم‌عامل iOS و حتی اندروید استفاده می‌کنند مفید باشد.

TuneIn Radio: در حالیکه از گذشته تا امروز بیشتر تلفن‌های همراه به یک برنامه رادیوی FM مجهز است اما آیفون‌ها هیچوقت این برنامه را از ابتدا و به صورت نصب شده نداشته‌اند.

بنابراین کاربران دستگا‌های اپل باید از بین تمام برنامه‌های رادیویی یکی از انتخاب کرده و آن را روی تلفن خود نصب کنند.

بهترین این برنامه‌ها TuneIn Radio است که قابلیت دریافت ۷۰۰۰۰ فرکانس رادیویی جهانی را دارد.

SoundCloud: این برنامه، درواقع یک برنامه ارتباطی برای ساختن و پیدا کردن فایل‌های صوتی است. تمرکز این برنامه بر موسیقی‌های مختلف و دادن امکان پیدا کردن هر خواننده آماتور یا شناخته شده‌ای در دنیای موسیقی است.

از طریق این اپلیکیشن، کاربر می‌تواند لیستی از موسیقی‌های مورد علاقه‌اش را نیز ایجاد کند، اگرچه پیدا کردن و گوش دادن به موسیقی یکی از قابلیت‌ها این برنامه است.

کاربران می‌توانند از طریق SoundCloud فایل‌های موسیقی خود را منتشر کنند و در دسترس کاربران این اپلیکیشن در همه جای دنیا بگذرانند.

IMDB: زندگی آنقدرها هم طولانی نیست که وقت خود را صرف دیدن فیلم‌های بی‌ارزش کنید.

IMDB بهترین سایتی است که می‌توان از طریق آن نتیجه گرفت که یک فیلم ارزش تماشا شدن دارد یا نه.

این سایت نه تنها شامل نقدهای حرفه‌ای و نظرات کاربران برای فیلم‌های مختلف می‌شود بلکه از طریق IMDB می‌توانید تمام دست‌اندرکاران، بازیگران، کارگردان و نویسندگان یک فیلم را یک‌جا پیدا کنید، تریلر فیلم را تماشا کنید و اطلاعاتی نیز درباره هریک از بازیگران فیلم به دست آورید.

علاوه بر تمام این‌ها این سایت شامل فایل موسیقی متن فیلم، خلاصه‌ای از فیلم‌نامه و دیالوگ‌های منتخب آن نیز می‌شود.

IMDB هم برای سیتم‌عامل‌های اپل و هم اندرویدی‌ها اپلیکیشنی را طراحی کرده است که افراد روی تبلت و تلفن‌های همراهشان آسان‌تر بتوانند از این سایت استفاده کنند.

VLC: تماشای ویدئو و فیلم برروی آیفون و آی‌پد می‌تواند با توجه به کیفیت صفحه نمایش بالا هیجان‌انگیز باشد.

اما همه اپلیکیشن‌های نمایش ویدئو نمی‌تواند چندان کاربردی باشد چراکه هر کدام قابلیت نمایش همه انواع فایل‌های تصویری را با فرمت‌ها متفاوت ندارند.

این برنامه نسبت به برنامه‌های مشابه از این منظر قابلیت بالاتری دارد چراکه تقریبا تمام فایل‌های ویدئویی با هر فرمتی را نمایش می‌دهد.

اگرچه این برنامه طراحی چندان جذابی ندارد اما از نظر قابلیت‌ها هیچ برنامه دیگری نمی‌تواند به اندازه آن کاربرد داشته باشد.
کد مطلب: 34695
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام