۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴

بازدید تبلیغاتی اوباما به نفع اپل تمام شد

ایتنا- حضور اوباما در دره سیلیکون ولی به نفع اپل و سرویس پرداخت همراه آن موسوم به اپل پی تمام شد.
بازدید تبلیغاتی اوباما به نفع اپل تمام شد


حضور باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در دره سیلیکون ولی به نفع اپل و سرویس پرداخت همراه آن موسوم به اپل پی تمام شد.


به گزارش ایتنا از فارس، کاخ سفید اعلام کرده که خدمات پرداخت همراه شرکت اپل از این پس بر روی کارت‌های پرداخت فدرال و از جمله کارت‌های تامین اجتماعی و خدمات کهنه سربازان در دسترس وقابل استفاده خواهد بود.

پس از این این خدمات از طریق کارت‌های اعتباری صورت می‌گرفت.

اما بر اساس توافق اپل و دولت آمریکا از این پس اپل پی بر روی سرویس پرداخت Direct Express و بسیاری از سرویس‌های اعتباری دولتی قابل استفاده خواهد بود.

با توجه به اینکه از سرویس‌های مذکور برای انجام ۸۷.۴ میلیون نقل و انتقال مالی به ارزش ۲۶.۴ میلیارد دلار در سال استفاده می‌شود، این توافق سود سرشاری را برای اپل به ارمغان خواهد آورد.

سرویس اپل پی که بر روی آیفون ۶ و ۶ پلاس در دسترس است پرداخت هزینه خرید کالا و دسترسی به خدمات با استفاده از گوشی و تبلت را ممکن می‌کند.

قرار است امروز تیم کوک مدیرعامل اپل در نشست امنیت سایبری خاصی که با حضور باراک اوباما برگزار می‌شود سخنرانی کند. موضوع سخنان او حفظ حریم شخصی کاربران خواهد بود.

حضور اوباما در میان سران شرکت‌های بزرگ فناوری در شرایطی صورت می‌گیرد که روابط وی با آنان به علت جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا از کاربران و نقض امنیت و حریم شخصیشان و همین طور تلاش کاخ سفید برای دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد از این طریق تیره شده است.
کد مطلب: 34660
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام