۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰

خبر خوش برای طرفداران ویندوز تلفن

ایتنا-شاید یکی از دلایل کمتر محبوب بودن ویندوزفون، محدودیت آن در زمینه تکنولوژی‌های پوشیدنی باشد.
خبر خوش برای طرفداران ویندوز تلفن


وقتی از تکنولوژی‌های پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند صحبت به میان می‌آید، طرفداران سیستم‌عامل ویندوز موبایل که از تلفن‌های همراه با این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، گزینه‌های بسیار محدودی برای انتخاب دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، تکنولوژی‌های پوشیدنی طراحی شده با سیستم‌عامل اندروید تنها می‌توانند با موبایل‌های هوشمند اندرویدی کار کنند و ساعت‌های اپل نیز تنها با تلفن‌های ساخت این شرکت که سیستم‌عامل iOS دارند، همخوان می‌شود.

در گزارش آمده است که کسانی که از تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل ویندوز موبایل استفاده می‌کنند، نسبت به دارندگان تلفن‌های هوشمند اپل و اندرویدی در زمینه تکنولوژی‌های پوشیدنی با انتخاب‌های محدودتری مواجه‌اند.

در واقع دارندگان تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل ویندوز تنها می‌توانند از دستبندهای مایکروسافت استفاده کنند که به شکل محدود در فروشگاه‌های مایکروسافت آمریکا فروخته می‌شود بنابراین این محصولات در سایر کشورها نیز چندان قابل دسترس نیست.

اما شرکت ساعت‌سازی سوآچ خبرهای خوشی برای طرفداران سیستم‌عامل ویندوز تلفن‌های هوشمند دارد.

بر اساس این گزارش سوآچ در حال طراحی ساعت‌های هوشمندی است که قابلیت همخوانی و کار با سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز موبایل و ویندوز ۱۰ را دارند.

این ساعت‌های هوشمند قرار است از طریق تکنولوژی NFC (ارتباط حوزه نزدیک) برای برقراری ارتباط بین موبایل و ساعت استفاده کند.

این تکنولوژی درواقع گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد.

همچنین به نظر می‌رسد این ساعت‌های هوشمند طراحی شده از سوی سوآچ با باتری سلولی کوچک کار کند که همین امر نیاز این ساعت را به شارژ شدن از بین می‌برد.

بنابر اعلام سایت بلومبرگ ساعت هوشمند سوآچ طی سه ماه آینده آماده خواهد بود و در چندین رنگ متنوع وارد بازار می‌شود.
کد مطلب: 34650
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام