۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶

از OneDrive مایکروسافت ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان هدیه بگیرید

ایتنا - حتی اگر سرویس ابری دیگری را مورد استفاده قرار می‌دهید، می‌توانید از این 100 گیگابایت برای تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات استفاده کنید.
از OneDrive مایکروسافت ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان هدیه بگیرید


شرکت مایکروسافت در آخرین اقدام خود برای جذب کاربران جهانی به سمت خدمات پردازش ابری اعلام کرده بود صاحبان مجموعه نرم‌افزاری آنلاین Office 365 می‌توانند در سیستم ذخیره‌سازی OneDrive حافظه نامحدود در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از هات‌هاردور، این خبر برای مشترکان سرویس Office مایکروسافت بسیار خوب بود. چراکه آنها مجبور بودند برای استفاده ذخیره اطلاعات خود روی فضای ابری به‌ازای هر ماه ۱۰ دلار بپردازند یا آنکه به صورت یکجا ۱۰۰ دلار برای یک سال پرداخت کنند.

اما مایکروسافت هم‌اکنون گزینه بهتری را پیش‌روی کاربران خود قرار داده و اعلام کرده است حتی آنهایی که مشترک Office 365 نیستند و نیازی به استفاده از خدمات این مجموعه نرم‌افزاری ندارند نیز می‌توانند خدمات پردازش ابری را به صورت گسترده‌تر در اختیار بگیرند.

در بیانیه جدید مایکروسافت گفته شده است که کلیه کاربران می‌توانند ۱۰۰ گیگابایت حافظه مجازی رایگان را برای فاصله زمانی دو سال روی سیستم OneDrive در اختیار بگیرند.

 

مایکروسافت به کاربری که قصد استفاده از این ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان را دارند توضیح داده است که می‌بایست ابتدا در سیستم Bing Rewards وارد شوند و سپس موافقت خود را برای دریافت ایمیل‌های مایکروسافت در مورد هدایای بعدی اعلام کنند.

با این اتفاق کاربران می‌توانند روی سیستم OneDrive مایکروسافت ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان در اختیار بگیرند و اطلاعات خود را روی آن ذخیره کنند.

مایکروسافت گفته است حتی اگر سرویس پردازش ابری دیگر شرکت‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهید، می‌توانید از این ۱۰۰ گیگابایت به عنوان فضایی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود استفاده کنید.
 
کد مطلب: 34638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام