کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد سالانه ۱۶.۵ درصدی بازار نرم‌افزارهای CRM در چین

21 بهمن 1393 ساعت 14:06

ایتنا - درآمد اصلی در این بازار به ترتیب در بخش‌های خدمات و پشتیبانی، فروش محصولات، بازاریابی و تجارت الکترونیک به‌دست خواهد آمد.




بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در کشور چین بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی میانگین رشد سالانه ۱۶.۵۴ درصدی را تجربه خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سولارپلازا، دولت چین اعلام کرده است که سرمایه‌گذاری‌های خود برای توسعه نرم‌افزارهای CRM را افزایش می‌دهد تا شرکت‌های چینی بتوانند تولیدات خود در این زمینه را افزایش دهند.

این در حالی است که به صورت همزمان شرکت‌های خارجی نیز حضور خود را در زمینه نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری در بازار چین تقویت می‌کنند و بر این اساس پیش‌بینی شده است که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی ارزش بازار نرم‌افزارهای CRM در کشور چین به طور میانگین رشد سالانه ۱۶.۵۴ درصدی را تجربه کند.

درآمد اصلی در این بازار به ترتیب در بخش‌های خدمات و پشتیبانی، فروش محصولات، بازاریابی و تجارت الکترونیک به‌دست خواهد آمد.

 

دولت چین بر این باور است که تا سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت‌های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ کارمند و درآمد سالانه بیشتر از یک میلیارد دلار مشتری اصلی نرم‌افزارهای CRM خواهند بود.

گفته می‌شود که طی این دوره زمانی چهار ساله به‌ترتیب شرکت‌های مایکروسافت، اوراکل، SAP و Salesforce.com بازار نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری در کشور چین را از آن خود کنند.
 


کد مطلب: 34611

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34611/رشد-سالانه-۱۶-۵-درصدی-بازار-نرم-افزارهای-crm-چین

ايتنا
  https://www.itna.ir