۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۱

VMware سیستم ابری vSphere 6 را عرضه کرد

ایتنا - نرم‌افزار VMware vSphere 6 بیش از 650 قابلیت نوآورانه را مبتنی بر فضای پردازش ابری شامل می‌شود.
VMware سیستم ابری vSphere 6 را عرضه کرد


شرکت VMware آخرین نسخه از نرم‌افزار مجازی‌سازی خود را با نام vSphere 6 برای سیستم‌های ابری چندگانه و مراکز داده نرم‌افزار–محور عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، نرم‌افزار VMware vSphere 6 بیش از ۶۵۰ قابلیت نوآورانه را شامل می‌شود و به سازمان‌ها امکان می‌دهد با دسترسی بالا، پایدار فراوان و مبتنی بر زیرساخت‌های ابری، تمامی ابزارهای مورد نظر خود را به صورت کاملا ایمن اجرا و آنها را مدیریت کنند.

این شرکت در بیانیه خود توضیح داد که نرم‌افزار جدید محصولات قبلی عرضه شده با نام‌های VMware vCloud Suite 6، Operations Management 6 و Virtual SAN 6 را تکمیل می‌کند.

این شرکت همچنین اظهار داشت که در نرم‌افزار جدید از چارچوب‌های کاری باز پشتیبانی می‌کند تا مبتنی بر سیستم VMware Integrated OpenStack امکان ساخت و مدیریت خدمات ابری برای سازمان‌های مختلف فراهم شود.

 

"بن فتحی"(Ben Fathi) مدیر مرکز فناوری شرکت VMware گفت: «از آنجایی که مشتریان ما سرعت پیشرفت خود را افزایش داده‌اند، پیش‌بینی می‌شود که بخش IT در سازمان آنها تحول، افزایش بهره‌وری و کسب ارزش بیشتر در کسب و کار را بیشتر از قبل سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.»

او ادامه داد: «ما با نوآوری‌های VMware vSphere در قالب یک استراتژی ابری چندگانه به آنها کمک می‌کنیم به هدف مذکور دسترسی پیدا کنند. این سیستم یک استاندارد طلایی محسوب می‌شود که بر اساس آن تمام فناوری‌های مجازی‌سازی اندازه‌گیری می‌شوند و vSphere 6 این کار را با کیفیت بالاتر به انجام می‌رساند.»
 
کد مطلب: 34610
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام