کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده مدیر عامل مخابرات برای بهبود کیفیت اینترنت

خبرگزاری ايسنا , 14 بهمن 1393 ساعت 10:53

ایتنا- مدیرعامل مخابرات: به زودی کاربران شاهد تغییر در کیفیت اینترنت خواهند بود.




مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت‌های اپراتوری در حال اجرا است در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس‌دهی اینترنت خواهند بود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کاظم ابراهیمی صدرآبادی در پاسخ به این سؤال که طی ماه‌های اخیر، مشترکان موبایل و اینترنت اختلالات متعددی را تجربه کرده‌اند و با این وجود، مخابرات بدون توجه به کیفیت سرویس‌دهی به طور دائم بحث تغییر تعرفه را مطرح می‌کند، اظهار کرد: قطعا اکنون وضعیت تلفن همراه نسبت به دو یا سه ماه گذشته تفاوت بسیاری کرده و به مراتب بهتر شده است.

وی در عین حال گفت:‌ مشکلات فعلی نیز با اجرای کامل شبکه 3G و به روزرسانی شبکه نسل دو تا پایان امسال حل خواهد شد.

مدیر عامل مخابرات ایران همچنین اظهار کرد:‌ مشکلاتی که طی ماه‌های گذشته درباره تلفن همراه ایجاد شد، مربوط به گذر از نسل دو ارتباطی به نسل سوم می‌شد چراکه در این مقطع لازم بود علاوه بر نصب و راه اندازی شبکه نسل ۳، تجهیزات خود در نسل دو را نیز ارتقا دهیم.

او ادامه داد: از سوی دیگر برای انجام این کار با محدودیت‌های زمانی مواجه و مجبور بودیم عملیات توسعه را در ساعات نیمه شب انجام دهیم که مشترکان استفاده کمتری از موبایل‌های خود داشته باشند و دچار مشکلی نشوند.

وی افزود: در این شرایط به دلیل کوتاه بودن زمان و فشار کار طبیعی است اگر گاهی نیز اشتباهاتی رخ داده باشد اما به هر حال این اشتباهات کاملا کنترل شده و طبیعی بوده و اکنون همان‌طور که اشاره شد کیفیت خدمات موبایلی نسبت به ماه‌های قبل بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر عامل مخابرات ایران درباره تعرفه‌های مخابراتی نیز عنوان کرد: اگر تعرفه مکالماتی تلفنی ایران را با سایر کشورهای همجوار قیاس کنید به خوبی مشخص می‌شود که ما حداقل تعرفه‌ها را داریم.

وی ادامه داد: از آنجا که ما ملزم به توسعه شبکه هستیم، باید تامین نقدینگی این بخش را هم مدنظر داشته باشیم، ما برای تامین منابع مالی نمی‌توانیم از دولت وام بگیریم و بر همین اساس لازم است توسعه ما از محل درآمدها صورت بگیرد.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: با این وجود ما علاقه چندانی به افزایش تعرفه‌ها نداشته و بحث ما بیشتر به تعدیل تعرفه سرویس‌ها مربوط می‌شود، بر همین اساس بسته‌های ترکیبی مختلفی پیشنهاد کرده‌ایم ارائه آن‌ها می‌تواند هم برای مشترک و هم برای مخابرات مقرون به صرفه باشد.


کد مطلب: 34507

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34507/وعده-مدیر-عامل-مخابرات-بهبود-کیفیت-اینترنت

ايتنا
  https://www.itna.ir